۰ نفر
۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۲

ایران نوشت:

 شرور مسلح وقتی همه راه‌های فرار را در برابر خود بسته دید، تسلیم پلیس شد. این مرد خطرناک با اقدامات تبهکارانه‌اش جوی از وحشت و ترس را در شهر قائمشهر به وجود آورده بود.


اقدامات پلیس برای به دست آوردن ردی از این مرد شرور به دنبال دریافت گزارشی از اقدامات خلافکارانه وی صورت گرفت.
شاکی پرونده که مرد جوانی بود وحشت‌زده با مراجعه به پلیس ادعا کرد از سوی این مرد هدف حمله مسلحانه قرار گرفته است.
بر اساس این گزارش، ساعت 11 و 45 دقیقه شنبه بود که مرد جوانی با عجله خود را به مأموران پلیس رسانده و آنان را در جریان حمله و تیر‌اندازی به سوی خود قرار داد.
این مرد در حالی که بشدت ترسیده بود و بسختی قادر به حرف زدن بود درباره جزئیات حادثه به مأموران گفت: مردی جوان که به شرارت معروف است در حالی که تپانچه‌ای در دست داشت به سمت من حمله کرده و گلوله‌ای به سمت من شلیک کرد. او قصد هدف قرار دادن مرا داشت اما تیرش به خطا رفت.  با توجه به اطلاعاتی که این مرد از مشخصات ظاهری مهاجم مسلح در اختیار مأموران قرار داده بود، ‌تجسس‌های پلیسی برای ردیابی و بازداشت او آغاز شد.  در حالی که مدت زیادی از گزارش تیراندازی از سوی مرد جوان به پلیس نمی‌گذشت مأموران توانستند مخفیگاه مرد تیر‌انداز را ردیابی کنند.
مرد شرور در حالی که در مخفیگاه خود استراحت می‌کرد ناگهان خود را در محاصره مأموران دید اما چون راه فراری نداشت بناچار تسلیم پلیس شد.
سرهنگ «محمدعلی اتباعی طبری» فرمانده پلیس «قائمشهر» مازندران درباره ماجرای دستگیری این مرد محکوم به اعدام گفت: مأموران پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی عامل تیراندازی به نام «مهرداد» را که از اراذل و اوباش معروف بوده و به علت خرید و فروش مواد مخدر شیشه از سوی مراجع قضایی به اعدام محکوم شده، شناسایی کردند.  در ادامه پس از شناسایی محل سکونت این اعدامی، با هماهنگی قضایی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه این شرور تحت تعقیب مراجع قضایی را دستگیر کردند و یک کلت کمری از وی به دست آمد.  همچنین مأموران در ادامه عملیات با بازرسی از محل سکونت همسر این مرد موفق شدند، ۱۰۰گرم مواد مخدر شیشه به همراه یک ترازوی دیجیتالی و پنج میلیون ریال پول کشف کنند.

 

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 440471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • وحید زنجان اوغلی A1 ۰۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
    0 0
    یه اعدامی بیرون چیکار میکنه؟خنده داره والله
  • بی نام A1 ۰۵:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
    1 0
    باز عده ای برای اعدام نشدن این شرور کمپین می زنند