ارتقای جایگاه بین المللی ایران مهم ترین موفقیت دولت تدبیروامید است

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: مهم ترین موفقیت دولت تدبیر و امید ارتقای جایگاه بین المللی ایران است.

محمد دادفر در آئین افتتاح ستاد انتخاباتی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی منطقه بوشهر افزود: ایران مسیر پیشرفت خود در این عرصه را نیز آغاز کرده ولی با این وجود برخی کاندیداهای این دوره می خواهند ایران را به عقب ببرند.

وی ادامه داد: حال باید برای تداوم عقلانیت و ترویج امید و همچنین فراهم کردن زمینه پیشرفت ایران اسلامی مردم باید بار دیگر به انتخاب حجت السلام حسن روحانی اهتمام بورزند.

وی اضافه کرد: ایران طی چهار سال گذشته با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید یک حرکت رو به جلو را آغاز کرده و طی این مدت گرچه 700 هزار شغل ایجاد کرده ولی با این حال ادعای پیشرفت اقتصادی را ندارد.

وی بیان کرد: این در حالی است که در مجموع دولت های نهم و دهم تنها 500 هزار شغل در سطح کشور ایجاد شد.

نماینده مردم بوشهر در مجلس ششم شورای اسلامی با اشاره به اینکه پس از گذشت 38 سال از انقلاب برخی از کاندیداهای ریاست جمهوری به عوام فریبی روی آورده اندگفت: حال آنهایی که در طول هشت سال تنها 500 هزار شغل ایجاد کردند امروز می خواهند برای پنج تا شش میلیون نفر اشتغال ایجاد کنند.

وی افزود: وقتی هدف در افتادن با منطقه و ممانعت از ورود سرمایه خارجی به کشور باشد قادر به ایجاد اشتغال چشمگیری نخواهیم بود.

وی در ارتباط با حزب اتحاد ملت ایران اسلامی نیز گفت: این حزب با وجود اینکه حزبی نوپاست ولی از پشتوانه ای بسیارغنی برخوردار است و یکی از ویژگی های برجسته آن نزدیکی آن به رئیس جمهور دولت اصلاحات است.

دادفر با اشاره به اینکه رئیس جمهور دولت اصلاحات امروز در کنار روحانی قرار دارد اظهار کرد: اعتقاد زیادی به سیاست ورزی به شیوه رئیس جمهوری دولت اصلاحات داریم و بدون شک آیندگان نیز به تحسین وی خواهند پرداخت.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 662637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =