ناصر شریفی: چرا وضعیت صبا را مشخص نمی‌کنند؟/ مخالفان انتقال تمرینات به قم، چهره عوض کرده‌اند

سایت قم‌اسپورت نوشت؛ پیشکسوت ورزش استان قم از مهندس سید مهدی صادقی استاندار قم درخواست کرد هرچه زودتر وضعیت صبا را مشخص کند.

ناصر شریفی درباره حواشی ایجاد شده پیرامون انتقال تمرینات تیم بزرگسالان صبا به شهر قم اظهار کرد: در مدت اخیر سعی کردم سکوت کنم و هرچه در توان دارم در خدمت بچه‌های شهر قم بگذارم چون این بازیکنان واقعا در فوتبال کشور مظلوم واقع شده بودند.

وی ادامه داد: زمانی که تیم را به آقای بهرامی، رییس هیأت فوتبال استان قم واگذار کردند، ایشان با شجاعت تمام تمرینات را به قم انتقال داد و فشارهای کار و روحی را قبول کرد.

پیشکسوت ورزش استان قم اضافه کرد: براساس اطلاعاتی که بنده دارم، تا به امروز شنبه سه بار اسپانسر جدید به قم رفت و آمد داشته و جلساتی با حضور مسؤولان ذی ربط که از سوی استاندار تعیین تکلیف تیم صبا به آنها داده شده، برگزار کردند اما تاکنون مسائلی در میان بوده که نقل قول‌هایی از آقای استاندار می‌کنند که به جرأت می‌گویم مهندس صادقی چنین اظهارات و تفکری ندارد که تیم غیر بومی شود و بیرون از قم تمرین کند.

شریفی با بیان اینکه جلسه‌ای با استاندار قم داشتم، گفت: نقطه نظرات خود را در جلسه‌ای به مهندس صادقی عنوان کردم و گفتم اگر تیم بومی شود، روزی در خیابان‌های قم اگر جوانان حضرتعالی را ببینند همه شما را به‌عنوان یک مسئولی که خدمت بزرگی به ورزش و فوتبال استان کرده یاد می‌کنند و امیدوار هستم با کمک استاندار محترم این کار انجام شود و اقدامی ماندگار از سوی ایشان بماند.

وی تصریح کرد: با وجود اینکه آقای بهرامی با تمام سختی‌ها تمرینات تیم صبا را به قم انتقال داد اما شاهد هستیم عده‌ای که مخالف ۱۰۰ درصدی این کار بودند، حالا مدعی شدند ما چنین کاری صورت دادیم و به جوانان قم این موضوع را می‌گویند که در نوع خود بسیار عجیب است.

شریفی یادآور شد: اینکه مسؤولان مربوطه با اسپانسر مورد نظر تیم صبا جلساتی داشتند قابل تقدیر است ولی چرا وضعیت حامی مالی که قصد دارد به صبا خدمت کند و امورات تیم را در دست بگیرد، مشخص نمی‌شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 699295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =