موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران از حضور دو نویسنده و یک تصویرگر برجسته کشورمان در نمایشگاه کتاب بلگراد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شصت و دومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب بلگراد از 30 مهر تا هفتم آبان برگزار می‌شود. جمهوری اسلامی ایران در این دوره از نمایشگاه در غرفه‌ای به مساحت 25 مترمربع حضور دارد. براساس هماهنگی‌های به عمل آمده محمد کشاورز و محمدرضا بایرامی دو نویسنده کشورمان که سال گذشته موفق به دریافت جایزه کتاب سال شدند به عنوان مهمان افتخاری در غرفه ایران حضور دارند. امیر شعبانی پورفومنی تصویرگر و برنده جایزه نامی 2017 کره جنوبی نیز در غرفه ایران حضور می‌یابد.

موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران در این دوره از نمایشگاه بیش از 350 عنوان کتاب را در حوزه‌های کودک و نوجوان، ادبیات، شعر، ایران‌شناسی، هنر و دین را در معرض دید عموم قرار می‌دهد. سال گذشته جمهوری اسلامی ایران به عنون مهمان ویژه در این نمایشگاه شرکت کرده بود.

معرفی صنعت نشر ایران به زبان صربی و انگلیسی، معرفی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و دعوت از ناشران خارجی برای حضور در این نمایشگاه، معرفی 101 نویسنده برتر کتاب کودک در قالب بروشور، معرفی کتاب‌های برتر حوزه کودک و نوجوان با همکاری انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، معرفی طرح‌های حمایتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، برنامه روز ایران و رونمایی کتاب از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای حضور ایران در این دوره از نمایشگاه است.

58243

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 718390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =