ایسنا نوشت: فرمانده یگان انتظامی متروی پایتخت از دستگیری دو زن جیب بر که در طول مرخصی از زندان اقدام به سرقت کرده بودند، خبر داد.

سرهنگ علی راقی دراین باره گفت: عوامل انتظامی هنگام گشت زنی در سکوی متروی ایستگاه امام خمینی، متوجه رفتار مشکوک دو زن که بر روی سکو تردد داشتند شدند که رفتار آنان را تحت نظر قرار داده و مدتی بعد هنگام سرقت این دو نفر را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

وی با اشاره به بررسی سوابق دو متهم اظهارکرد: هر دو سارق در بازجویی‌های صورت گرفته اقرار کردند که دارای سابقه محکومیت بوده و دوران مرخصی خود از زندان را پشت سر می‌گذارند.

فرمانده یگان انتظامی مترو پایتخت با بیان اینکه یکی از این زنان به جرم حمل و نگهداری مواد مخدر به حبس ابد محکوم بود، گفت: سارق دیگر نیز محکوم به سرقت بود و هر دوی این افراد ده ها گوشی تلفن همراه را در مترو به سرقت برده بودند.

راقی با بیان اینکه در بازرسی صورت گرفته از متهمان مأموران تعدادی گوشی تلفن همراه بدون سیم کارت و ایران چک جعلی کشف و ضبط کردند، عنوان کرد: این افراد پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم و کشف دیگر جرائم در اختیار ماموران کلانتری 113 بازار قرار گرفتند.

42237

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 720150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام DE ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۱
    1 0
    به کسی که حبس ابد داره مرخصی دادیند،مگر امده هتل که هر وقت خواست بیاد بیرون،پس اگر پول داشته باشی میتونی زندان نری و اگر نداشته باشی زندان میری انگار طرف امده هتل که هر وقت خواست از زندان بیاد بیرون
  • حسن IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۱
    1 0
    خوب بابا تو مرخصی اومدن یکم کار کنن
  • بی نام A1 ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۱
    1 0
    محکوم به حبس ابد مرخصی بوده؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۱
    1 0
    ﺣﺒﺲ اﺑﺪ ﻳﻌﻧﻲ 24 ﺳﺎﻝ ﺗﻮ اﻋﻴﺎﺩ ﻣﻴﺸﻜﻨﻪ, ﻣﻴﺸﻪ 12 ,ﺑﻌﺪ 10 و ﺑﻌﺪ 6 ,ﻭﺑﻌﺪ ﺣﺴﻦ ﺭﻓﺘﺎﺭ ﻣﻴﺸﻪ 2 ﺳﺎﻝ,