رستم کوشکی عضو شورای اسلامی شهر خرم آباد در نهمین جلسه علنی مطرح کرد: اعتراض و مشکلات نیروهای تنظیف هر ساعت و هر ثانیه سرسام آور است.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، وی افزود: باید توجه داشت در گذشته هزینه های هنگفت زیادی در بحث واگذاری خدمات شهری به بخش خصوصی به شهرداری تزریق شده است که این مساله می طلبد، شهردار خرم آباد یک تصمیم جدی جهت تقلیل هزینه ها اتخاذ کند.

 

رستم کوشکی اذعان داشت: شرکت مورد قرارداد شهرداری منطقه 3 کارش آنطور که شایسته بود،نبود که پیمانکاران از آنجا به بدنه شهرداری وارد شدند و تصمیم گیری مجدانه شهرداری در این حوزه کار شایسته ای ست از این رو که 400 میلیون مابه تفاوت این تصمیم است!

 

عضو شورای شهر خرم آباد افزود: نیروها به دلایل مختلفی در بدنه شهرداری پست و مقام گرفتند و مشغول به کار شدند اما حتی اگر این انتصابات از حیث مسائل مالی صحیح باشد باید از حیث مسائل روانی نیز توسط اعضای شورا مورد بررسی قرار گیرد.

 

کوشکی تصریح کرد: نیازمند تصمیم عاقلانه ای هستیم که هم صلاح شهرداری در نظر گرفته شود و هم موقعیت افرادی در گذشته بواسطه شورا جایگاهی برایشان اتخاذ شده است،بررسی شود تا چالش ها به حداقل برسد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 720299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =