شهردار منطقه غرب تهران از آماده سازی مددسرای ورودی غربی پایتخت همزمان با آغاز فصل سرما با هدف اسکان اشخاص بی‌خانمان‌، کارتن‌خواب‌ها و نیازمندان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اخیرا با سرد شدن هوا، مشکلات ناشی از حضور اشخاص خیابان خواب و فاقد مسکن در معابر شهرها، دوچندان می شود. برخی از این اشخاص، شبها با روشن کردن آتش در معابر، ایجاد دود و آلودگی می کنند و از سوی دیگر برای این اشخاص هم برودت هوا، مشکلات زیادی ایجاد می کند و رنج آنها در فصول سرد سال مضاعف می شود/

برای کاستن از مشکلات مردم و این اشخاص، شهرداری تهران تصمیم گرفته آنها را در گرمخانه ها جای دهد. در این راستا رحمانی شهردار منطقه 21 واقع در غربی ترین محلات پایتخت، با اشاره به برودت هوا، آغاز فصل سرما و بارش نزولات جوی گفت: با فرا رسیدن فصل سرما و آغاز بارش های پاییزی، مددسرای منطقه21 نظافت و آماده سازی شد تا مدیریت شهری ورردی غربی پایتخت نیز همگام با سایر مناطق 22گانه به بهترین شکل ممکن در راستای ساماندهی و پذیرایی از افراد بی خانمان و کارتن خواب شهر اقدام به موقع نماید.
او در ادامه یادآور شد: در این مددسرا علاوه بر اقداماتی نظیر مشاوره، مددکاری، استحمام، تامین لباس، غذای گرم و فضای خوابگاهی؛ خدمات پزشکی-درمانی نیز برای مددجویان انجام می گیرد.
رحمانی در همین خصوص گفت: شهروندان محترم درصورت مشاهده افراد کارتن خواب در معابر عمومی به منظور حمایت از آنان در این شب های سرد و کاهش درصد آسیب و مرگ و میر احتمالی آنها، می توانند با سامانه 137 تماس گرفته تا درخصوص انتقال این افراد به گرم خانه ها و مددسراها از سوی مراکز خدمات اجتماعی شهرداری در مناطق 22گانه تهران اقدام لازم صورت گیرد.
منطقه21 با دارا بودن یک مددسرا با ظرفیت هشتاد نفر، آماده پذیرش افراد بی خانمان و کارتن خواب های سطح شهر تهران در فصول سرد سال است.

46231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 733610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =