دانشگاه سمنان و پارک علم و فناوری این دانشگاه با ارائه دستاوردهای مختلف علمی و پژوهشی در هجدهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری و فن بازار حاضر هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین ، در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای پژوهشی دانشگاه سمنان در زمینه طرح‌های پژوهشی دانشگاهی و برون دانشگاهی ، ارتباط با صنعت، کتب منتشره سال 96 انتشارات این دانشگاه و مجلات دارای اعتبار علمی پژوهشی و شاخص های پژوهشی دانشگاه سمنان ارائه شده است.
مرکز آپا دانشگاه سمنان هم در این نمایشگاه به معرفی فعالیتهاو اقدامات خود در این زمینه می پردازد .
همزن حرارتی دیجیتال مغناطیسی ، فرآیند اصطکاکی اغتشاشی، روش تولید درب های فرفورژه به روش ریخته گری ، هویت اینترنتی محصولات ، خدمات و اشخاص ، تبلیغات و بازار یابی و فروش محصولات دانش بنیان با رویکرد صادرات و طراحی و ساخت جاروی شهری هم برخی از فناوری های عرضه شده پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان در این نمایشگاه است.
هجدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار از 22 آذر با حضور دانشگاه ها ، پژوهشگاهها ، پارک های علم و فناوری و مراکز رشد ونیز برخی از وزارتخانه هاو دستگاه های اجرایی درمحل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران در حال برگزاری است .

»حضور دانشگاه سمنان در پانزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان
دانشگاه سمنان با بیش از 200 عنوان کتاب و عرضه آخرین محصولات پژوهشی خود در سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان سمنان حاضر شد.
به گزارش خبرانلاین ؛ موضوع کتابهای عرضه شده که اساتید و اعضای هیات علمی این دانشگاه آنها را به رشته تحریر در آورده اند ، در زمینه فنی و مهندسی، اقتصادی، فرهنگی ، علوم انسانی ، علوم پایه ، دامپزشکی ، روانشناسی ، ریاضی ، هنر و ... است.
تمامی کتابهای عرضه شده در غرفه دانشگاه سمنان در انتشارات این دانشگاه به چاپ رسیده اند.
پانزدهمین نمایشگاه کتاب استان از بیست و ششم آذر تا اول دیماه درسالن غدیر سمنان میزبان کتابخوانان است .
کتابهای این نمایشگاه با ۳۰ درصد تخفیف عرضه می شود .
در نمایشگاه 120 غرفه ای امسال بیش از 250 ناشر ، 400 هزار جلد کتاب رو عرضه کردند .
بن کتاب برای علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی و دانشجویان هم در نظر گرفته شده .
در روز اول گشایش این نمایشگاه امیر بینایی مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان از غرفه دانشگاه سمنان بازدید کرد .
»ارائه خدمات دامپزشکی دانشجویان دانشگاه سمنان در مناطق محروم
اردوی جهادی دانشجویان دانشکده دامپزشکی دانشگاه سمنان به روستاهای فینسک و تم شهرستان مهدیشهر برگزار شد .
به گزارش خبرگزاری خبرانلاین ، در این اردو که چهار نفر از اساتید و دانشجویان دکتری دامپزشکی دانشگاه سمنان شرکت داشتند ، خدمات درمانی و مشاوره ای برای مقابله با بیماری ها به دامداران این مناطق ارائه شد.
امین راهداری مسئول برگزاری این اردو گفت : این اردو یک روزه بود که با هدف خدمت رسانی به مردم مناطق محروم صورت گرفت .
وی با بیان اینکه اردوی جهادی دانشکده دامپزشکی دانشگاه سمنان تقریبا سه سالی هست که به طور مستمر در کشور برگزار می شود افزود : قرار است با همکاری اداره کل دامپزشکی و ناحیه دانشجویی سپاه استان برگزاری این اردوها در استان پر رنگ تر شود .

»آغاز فعالیت چهارمین دوره هیات نظارت، ارزیابی آموزش عالی استان در دانشگاه سمنان
چهارمین دوره فعالیت هیات نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت آموزش عالی استان سمنان در دانشگاه سمنان ، به عنوان دانشگاه منتخب آغاز شد .
به گزارش خبرگزاری خبرانلاین ، در چهارمین دوره این هیات علاوه بر اعضاء هیات علمی از دانشگاه های دولتی، نمایندگانی از دانشگاه پیام نور، دانشگاه جامع علمی - کاربردی، دانشگاه فرهنگیان و دانشکده های فنی و حرفه ای استان نیز حضور دارند.
نظارت و ارزیابی برکلیه فعالیت های مراکز آموزش عالی استان و ارائه گزارش و تحلیل از وضعیت مراکز مذکور به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از مهمترین فعالیت های این هیات است .
این هیات فعالیت خود را ازسال 1386 به همراه اعضاء هیات علمی دانشگاه های سمنان، صنعتی شاهرود و دامغان در دانشگاه سمنان آغاز کرده است.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 738090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =