کدام خوانندگان پاپ در جشنواره موسیقی فجر روی صحنه می‌روند؟

امسال همزمان با سی‌امین جشنواره موسیقی فجر، دوباره خوانندگان پاپ به برج میلاد باز می‌گردند تا کنسرت‌هایی برای علاقمندان خود برگزار کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امسال هم بخش پاپ جشنواره موسیقی فجر بخش پر و پیمانی است و در فهرست هنرمندان این عرصه نام‌های آشنایی به چشم می‌خورد. 

نخستین روز جشنواره موسیقی فجر که مصادف با پنج شنبه ۲۳ بهمن است، مرکز همایش‌های برج میلاد ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه میزبان فریدون آسرایی و علاقه‌مندانش خواهد بود. مازیار فلاحی هم ساعت ۲۱ همین روز روی صحنه خواهد رفت. 

دومین روز جشنواره ۲۴ بهمن اما این گروه «چارتار» است که در هر دو سئانس مرکز همایش‌های برج میلاد به اجرای برنامه می‌پردازند. 

در سومین روز (۲۵ بهمن) نیز سیروان خسروی در سئانس اول و احسان خواجه‌امیری در سئانس دوم کنسرت برگزار می‌کنند تا نوبت به شهرام شکوهی و فرزاد فرزین در روز یکشنبه ۲۶ بهمن برسد که هر کدام به ترتیب در ساعت‌های ۱۸:۱۵ و ۲۱ برنامه اجرا کنند. 

محسن یگانه دیگر هنرمندی است که در روز سه شنبه ۲۸ بهمن در این سالن به روی صحنه می‌رود تا نوبت به بنیامین بهادری برسد که روز چهارشنبه ۲۹ بهمن به اجرای برنامه بپردازد. 

گروه «هفت» نیز روز پنج شنبه ۳۰ بهمن و محمد علیزاده جمعه یک اسفند در آخرین روز جشنواره موسیقی فجر در مرکز همایش‌های برج میلاد به روی صحنه می‌روند. 

58۲۴۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 396852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 8
    جشنواره موسیقی فجر