ایسنا نوشت: یک عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: حضور علی‌اکبر ناطق نوری در حزب موتلفه برای شرکت در مراسم روضه دهه آخر صفر حزب بود و نباید از آن برداشت سیاسی شود.

حمیدرضا ترقی با اشاره به اینکه مراسم روضه دهه آخر صفر حزب موتلفه طبق روال معمول هر سال، امسال نیز برگزار شد، اظهار کرد: دبیرکل حزب موتلفه از تعدادی از نمایندگان مجلس، مسئولان کشور و دبیران کل احزاب به صورت مکتوب برای حضور در این مراسم مذهبی دعوت می‌کند. علاوه بر آن از طریق اطلاعیه‌ها و بنرهای سطح شهر از عموم مردم نیز برای حضور در این مراسم دعوت می‌شود.

وی در ادامه افزود: مسئولان و شخصیت‌های سیاسی مختلفی از این مراسم استقبال کرده و حضور می‌یابند که امسال هم آقای ناطق‌نوری در این مراسم شرکت کردند. برنامه ویژه و خاصی در رابطه با حضور وی یا مذاکره و جلسه سیاسی در راستای آنچه این روزها در مطبوعات در خصوص فعالیت سیاسی ناطق ‌نوری اعلام می‌شود، وجود نداشت و در واقع یک برنامه روتین و هر ساله موتلفه بوده و موضوع آن هم مذهبی بود نه سیاسی.

این فعال سیاسی در رابطه با نسبت موتلفه با ناطق‌نوری، تصریح کرد: ما از قدیم در موتلفه با ناطق‌نوری رابطه دوستانه داشتیم و وی نسبت به اعضای حزب از جمله مرحوم عسکراولادی و حاجی حیدری ارادت داشته است. این رابطه هیچگاه قطع نشده و همچنان برقرار است و تحت تاثیر مسائل سیاسی کشور قرار نگرفته است.

ترقی در پایان گفت: عدم حضور ناطق‌نوری در عرصه سیاسی به دیدگاه‌های خود وی و مصلحتی که در نظر گرفته است مربوط می‌شود. ایشان نسبت به مناظره‌های دوره احمدی‌نژاد و عملکرد آن دولت انتقاداتی داشته است و این انتقادات ارتباطی به موتلفه یا اصولگرایان ندارد.

29216

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 729715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =