۸ نفر در زلزله ۴.۷ ریشتری نهاوند مصدوم شدند

فرماندار نهاوند گفت: در زلزله 4/7 ریشتری صبح امروز نهاوند 8 نفر مجروح شدند که 5 نفر به صورت سرپایی درمان شدند و 3 نفر در بیمارستان بستری هستند.

کریم حمیدوند، فرماندار نهاوند در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین در همدان با اعلام مطلب فوق افزود: زلزله 4/7 ریشتر ساعت 5 و 34 دقیقه صبح امروز نهاوند، تلفات جانی نداشت و تنها 8 نفر به علت ترس و فرار و لیز خوردن از پله دچار مصدومیت جزئی شدند که 5 نفر از آنها به صورت سرپایی مداوا و 3 نفر در بیمارستان بستری هستند.

وی خاطرنشان کرد: کانون زمین لرزه در 5 کیلومتری غرب نهاوند و در مسیر جاده گیان به کرمانشاه بوده که هیچ تخریب و یا خسارت مالی نیز نداشته است.

فرماندار نهاوند گفت: از دقایق ابتدایی وقوع زلزله کارشناسان مدیریت بحران استانداری و فرمانداری و نیروهای امدادی به حالت آماده باش در منطقه حضور یافته و در حال بررسی و پیگیری میزان خسارت های احتمالی ناشی از این حادثه هستند.

لازم به ذکر است، محل وقوع زلزله 4.7 ریشتری در 5 کیلومتری غرب شهرستان نهاوند بخش گیان با طول جغرافیایی 48.42 و عرض جغرافیایی 34.18 در عمق 2 کیلومتری زمین و در 69 کیلومتری همدان و 77 کیلومتری خرم آباد رخ داده است.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 691340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =