روزنامه اعتماد نوشت:

مسعود كيميايي در سال ٥٨ و در مدت كوتاهي يكي از مديران تلويزيون و با عنوان رسمي مدير برنامه‌هاي دوم تلويزيون بود.

مديري كه در گفت‌وگويي با روزنامه اطلاعات، توضيح مي‌دهد هدفش براي مديريت شبكه دو تلويزيون، ساخت برنامه‌هاي توليدي است و مي‌خواهد ٦٠ درصد از برنامه‌ها را به فيلم‌ها، سريال‌ها و برنامه‌هايي كه كارگردانان و برنامه‌سازان ايراني توليد مي‌كنند، اختصاص دهد.

كيميايي در اين مصاحبه وعده مي‌دهد؛ نسخه سانسور نشده و كامل فيلم «گوزن‌ها» را كه تنها در جشنواره جهاني فيلم تهران نمايش داده شده، در تلويزيون به نمايش خواهد گذاشت و فيلم‌هاي ارزنده‌اي كه با سرمايه تلويزيون ساخته شدند مثل فيلم «شازده احتجاب» ساخته بهمن فرمان‌آرا را پخش مي‌كند.

خريد و نمايش آثار ارزنده سينماي خارج كه جنبه نمايشي و سرگرم‌كننده بيشتري در مقايسه با برنامه شبكه اول تلويزيون داشته باشد و حمايت از فيلمسازان جوان و نمايش آثار نمايش‌داده نشده آنها هم از برنامه‌هاي ديگر كيميايي براي مديريت و رقابت با شبكه اول بود. با تمام اين برنامه‌ها و قول‌ها، كيميايي مدت كوتاهي در تلويزيون ماند و بعد دوباره به سينما برگشت تا فيلم بسازد و ديگر هم هيچ پست مديريتي نه در تلويزيون و نه در سينما به او نرسيد.

اما اين مصاحبه يك سند تاريخي خوب است كه نشان مي‌دهد، حتي وقتي آدمي مثل كيميايي به مديريت مي‌رسد، هميشه حرف‌هاي مهمي براي برنامه‌هاي مديريتي‌اش دارد و البته شبيه اكثر مديرها به جواناني فكر مي‌كند كه استعدادهاي كشف نشده دارند و بايد فرصتي به آنها داد.

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 432180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۵:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
    0 0
    ارتباط این مطلب با مسعود کیمیایی رو متوجه نشدم