در چهارم اسفند، اعلام شد یک سوم ایرانیان نسبت به مواد مخدر نگاه مثبت دارند!

امروز آیت‌الله احمد جنتی 91 ساله شد و البته در سرویس سیاسی راز طول عمرش را از زبان خودش مردم خواندند. امروز هم روایت وزیراطلاعات احمدی‌نژاد از برنامه انتخاباتی تیم نزدیک به مرحوم منتظری پربازدید بود. یک چهره سیاسی اصولگرا هم گفت:  نگرانیم سعید جلیلی رأی اصول‌گرایان را بشکند!

در سرویس اقتصادی اعلام شد که ۳۰ اسفند تعطیل رسمی است. همچنین هشدار سازمان استاندارد درباره لامپ‌های ال‌ای‌دی پربازدیدترین اخبار بود و خبر رسید قیمت دلار همچنان کاهش پیدا کرد!

 در سرویس فرهنگ و هنر رکورددارهای اسکار برای مردم جذاب بودند. از سوی دیگر خواندن ماجرای وفاداری ۳۰ ساله گوینده رادیو و تلویزیون به یک برنامه خاطره‌انگیز هم برای مخاطبان لطف خود را داشت.

در سرویس جامعه مردم می خواستند بدانند با پول تندر۹۰ و استپ‌وی، چه خودروی سبزی می‌توان خرید؟ همچنین خبر جالبی درباره اعتراف جاسوس دستگیر شده آمریکایی به پروژه انحراف زنان و خانواده‌ها در ایران توجه مردم را جلب کرد. خبر تاسف بار اینکه عنوان شد ۳۰درصد جمعیت ایران به موادمخدر نگرش مثبت دارند!

در سرویس بین الملل خبر بازداشت رئیس ستاد مشترک ارتش امارات مثل بمب ترکید. از این طرف، ولایتی هم اعلام کرد: ایران شرایط ترکیه را درک می‌کند. اردوغان هم هول کرد و گفت: تهران باید در کارهای خود تجدیدنظر کند.

و در سرویس طنز ما هم پشت‌پرده توهین ترکیه به ایران! لو رفت و همه خندیدند.

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 639517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =