در ۴بهمن، معمای پیامک یک آتش نشان از زیر آوارهای پلاسکو پربازدیدترین اخبار را تشکیل می‌داد.

در سرویس اجتماعی، کل اخبار پربازدید به فاجعه پلاسکو اختصاص داشت که نشان دهنده حساسیت افکار عمومی نسبت به این موضوع است. در این راستا آتش‌نشانی اعلام کرد: هنوز امیدواریم کسی زیر آوار زنده باشد. همچنین توضیح درباره بحث زنده‌بودن و پیامک دادن‌ آتشنشانها از زیر آوار هم بسیار پربازدید بود. در خبری دیگر معمای ۱۱ گاوصندوق بانک تجارت شعبه پلاسکو  خواندنی بود.

در سرویس سیاسی، یک توئیت از علی مطهری در انتقاد از صدا و سیما پربازدیدترین خبر بود. او نوشته بود: ترامپ گفت «تروریسم اسلامی» شما دقیق ترجمه نکردید! دومین خبر پربازدید این سرویس هم به صدا و سیما اختصاص داشت و مخاطبان متوجه شدند صداوسیما با پیکر بی جان هاشمی آشتی کرده! همچنین روایت مسیح مهاجری از پیغام یک مرجع تقلید برای آیت‌الله هاشمی قبل از کاندیداتوری در انتخابات 92 پربازدید شد.

در سرویس اقتصادی، اخبار مالی به شدت مورد توجه مخاطبان بود. از جمله اینکه آنها می خواستند بدانند چرا مردم مقابل صرافی‌ها صف بستند؟ همچنین دلایل صعود قیمت دلار و سکه مورد توجه خوانندگان بود. جزئیات عیدی و پاداش مستمری‌بگیران و بازنشستگان هم پربازدید بود.

در سرویس فرهنگ و هنر، اخبار سینمایی در صدر بازدیدها قرار داشت. از جمله اینکه یک فیلم درباره آدم‌ربایی با ۲۴ شخصیت سینما را تسخیر کرد. همچنین مردم خواستند بدانند چرا پسر خسرو شکیبایی از نقشی که بازی می‌کند بیزار است؟ خبر تاسف انگیز دیگر این بود که شلیک گلوله جان بازیگر جوان را در صحنه فیلمبرداری گرفت.

در سرویس بین الملل گزارش یک شبکه تلویزیونی وابسته به رژیم صهیونیستی پربازدید بود. این شبکه گزارش داد: ترامپ فردا، انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس را اعلام می‌کند! همچنین خبر رسید داعش دریچه های سد فرات را بازکرد. همچنین تازه‌ترین جنایت وحشیانه داعشی‌ها در کرکوک عراق بسیار پربازدید بود.

در سرویس مخصوص گوشی بازها، جزییات کنفرانس خبری سامسونگ درباره دلایل انفجار نوت ۷ بازدید زیادی داشت.

همچنین در سرویس طنز و کاریکاتور هم متلک جدید به عباس جدیدی، عضو شورای شهر تهران که عاشق عکس گرفتن است، پربازدید بود.

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 627047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =