۰ نفر
۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۸
سایه مهر بر سر هاکی زنجان

در دیدار هیأت رئیسه و کمیته های هیأت هاکی با مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان زنجان بر لزوم اتحاد و همبستگی بین تک تک اعضای این هیات تاکید شد.

به گزارش خبرآنلاین، در این دیدار محمد تقی عمادی فرد، رئیس هیأت هاکی استان زنجان پس از معرفی اعضا به ارائه گزارش عملکرد هیأت طی مدت زمان تصدی ریاست هیأت هاکی استان پرداخت و گفت: برگزاری همایش بزرگ خانواده هاکی استان و تجلیل از بزرگان این رشته ورزشی، تشکیل چارت هیأت هاکی و معرفی کمیته ها، دیدار اعضای هیأت هاکی استان زنجان با رییس فدراسیون هاکی و نیز تشکیل جلسه ای با حضور ریاست هیأت شهرستان در مورد حل مشکلات هاکی استان و شهرستان ها را دنبال کرده است.
به گفته وی، نوسازی و تجهیز لوازم هاکی، بازدید از هاکی شهرستان ها، راه اندازی مدرسه هاکی خرمدره و برگزاری مسابقات استانی هاکی زنجان در دو بخش آقایان و بانوان و تقدیر از ورزشکاران شرکت کننده از دیگر برنامه های هیات در دوره جدید فعالیت بوده است.
رئیس هیات هاکی استان با اشاره به حضور در برنامه سیمای ورزشی شبکه اشراق عنوان کرد: در این برنامه به مجری برنامه پیشنهاد دادم، جهت حضور مجدد در برنامه و راست آزمایی گفته ها و وعده های مطرح شده مجددا حضور پیدا کنم.
عمادی فرد از برگزاری جلسه‌ای با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان و فرماندار در دوره جدید فعالیت این هیات ورزشی خبر داد و گفت: شرکت فعال هیأت هاکی در مناسبت ها و فعالیت های فرهنگی و مذهبی از جمله راهپیمایی 13 آبان، روز قدس و زیارت عاشورا، حضور در مصاحبه رادیویی و انجام مقدمات تأسیس آژانس تلفنی هاکی یاران و افتتاح آن به زودی از دیگر برنامه های هیات هاکی استان است.
وی در تشریح برنامه های پیش رو از پیگیری های هیأت هاکی استان جهت راه اندازی مدرسه هاکی در شهرستان سجاس و اعزام به مسابقات مدارس هاکی کشور در رده سنی مینی هاکی و هاکی سالنی با شرکت تیم های خدابنده از 4 آبان تا 30 آذر به میزبانی تبریز و نیز مسابقات لیگ دسته یک بانوان خبر داد.

بی مهری ها نسبت به هاکی در گذشته
همچنین علی جوان، مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان زنجان نیز از بی مهری سال های اخیر نسبت به هاکی استان و تعلیق هیأت هاکی استان زنجان اظهار تأسف کرد و از راه اندازی مجدد این هیأت و احیای رشته هاکی ابراز رضایت و خرسندی کرد.
وی با بیان اینکه تداوم و بقای هیأت هاکی پس از این و کسب موفقیت های هر چه بیشتر مستلزم حفظ همبستگی و اتحاد بین اعضای آن ماست، ادامه دد: هدف ما ورزش کردن سالم است؛ در واقع ورزش تراز سلامتی یک جامعه بوده و انتظار می رود یک ورزشکار خوب هم از آمادگی جسمی مطلوب برخوردار و هم به خصایص اخلاقی و رفتاری نیکو آراسته باشد.
جوان با تأکید بر اینکه خدمات ارائه شده به ورزشکاران و حمایت از آنان باید از کیفیت مناسبی برخوردار باشد ، افزود: این مهم از طریق تعامل و همکاری هیأت و اداره کل ورزش و جوانان محقق می شود؛ بنابراین حمایت همه جانبه خود را از هیأت هاکی استان اعلام داشتند.
در پایان احکام برخی اعضای جدید هیأت هاکی استان توسط مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان اعطاء شد.

 

 

۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 727836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =