۰ نفر
۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸
کسب رضایت مردم، آرمان مقدس پلیس است

فرمانده انتظامی استان گفت: پلیس حداکثر تلاش خود را در تامین امنیت جامعه و افزایش احساس آرامش و آسایش مردم به کار بسته و کسب رضایت مردم آرمان مقدس پلیس است.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس،سردار "عباسعلی محمدیان" در دیدار با رئیس مرکز خدمات حوزه علمیه استان البرز گفت: امنيت مهم ترين محصولي است كه فرآيند تلاش همگاني بوده و همه افراد جامعه از آن بهره مي برند و قدرت پليس در گرو رضايت مردم است.
فرمانده انتظامی استان با اشاره به رویکرد جامعه محوری پلیس گفت: با توجه به اینکه پلیس مسئولیت حفظ نظم و امنیت را به عنوان یکی از مهم ترین نیازهای جوامع بشری بر عهده دارد بنابراین ضروری است که در رصد تغییرات اجتماعی پیشتاز باشد و در غیر این صورت نمی تواند کارآمدی لازم را داشته باشد.
این مقام انتظامی اجراي طرح هاي انتظامي و پاکسازي را در راستاي افزايش احساس امنيت در سطح جامعه بسيار مؤثر عنوان كرد و اظهار داشت: با اجراي اين طرح ها كه در سايه همكاري و تعامل گسترده مردم اجرا مي شود ، محيط براي مجرمان و مخلان نظم و امنيت، بيش از پيش ناامن خواهد شد.
وی با بيان اينكه نيروي انتظامي با همراهی و همدلی مردم نقش تاثيرگذار و كليدي در پيشرفت جامعه دارد، اظهار کرد: امنيت و آرامشي كه با تعامل و همراهی مردم توسط پليس تامين مي شود ضامن شكوفايي اقتصادي ، رونق چرخه بازار و ثمربخشي فعاليت ها و اقدامات در ابعاد مختلف است.
فرمانده انتظامی استان البرز استقرار نظم و امنيت و پيشگيري انتظامي از وقوع جرايم را مهمترين وظيفه پليس دانست و بیان داشت: در اين راستا با برقراري تعامل هدفمند با ساير سازمان ها و ارگان هاي دولتي و خصوصی سعي داريم از تمام پتانسيل هاي موجود براي کاهش جرايم و افزايش احساس امنيت استفاده کنیم.
سردار محمدیان با مهم برشمردن موضوع انضباط اجتماعی و ترافیکی گفت: اقدامات خوبی در این خصوص انجام شده و ما شاهد تاثیرات مثبت این اقدامات بر افزایش رضایتمندی عمومی خواهیم بود.
در این دیدار "حجت الاسلام ستوده" با اشاره به زحمات و تلاش های شبانه روزی پلیس در استان و برقراری نظم و امنیت گفت: واکنش سریع ، به موقع و مقتدرانه پلیس در مقابل مخلان نظم و امنیت موجب دلگرمی مردم و افزایش ضریب احساس امنیت در جامعه است و همه ما قدردان ایثارگری های سبزپوشان نیروی انتظامی هستیم.
وی با ابراز امیدواری از تعامل پلیس و مرکز خدمات حوزه علمیه در استان خواستار افزایش این گونه همکاری ها شد و افزود: با توجه به ظرفیت بالای پلیس در استان می توانیم از کارشناسان ناجا در جهت ارتقاء سطح آگاهی مبلغان گام مهمی بر داریم.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 746816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =