۰ نفر
۲۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴
روند انتخاب شهردار زنجان متوقف شد

مهر زنجان نوشت؛ رئیس شورای شهر زنجان معتقد است دخالت برخی از افراد غیرمسئول مانع از طی روند طبیعی انتخاب شهردار شده و به همین دلیل تصمیم گرفته شده است روند انتخاب شهردار فعلا متوقف شود.

احمد نصیری  گفت: با توجه به روند موجود و دخالت های پیش آمده از جانب افراد غیرمسئول امکان دارد پروسه انتخاب شهردار زنجان طولانی شود و اعضای شورای شهر زنجان تاکنون نتوانسته به توافقی واحد برای گزینه نهایی سمت شهرداری زنجان برسند.

وی با بیان اینکه شهردار زنجان از میان سه گزینه نهایی انتخاب می شود، ادامه داد: در حال حاضر اختلاف آراء زیاد است و در تلاش هستیم به اجماع بر روی گزینه مشخص برسیم.

نصیری افزود: جلسات متعدد برای رسیدن به گزینه توانمند برای پست شهرداری زنجان انجام شده است و در تلاش هستیم تا چند روز آینده شهردار زنجان را انتخاب کنیم و روند فعالیت های مدیریت شهری سرعت بگیرید.

رئیس شورای شهر زنجان با بیان اینکه دخالت های افراد غیرمسئول مانع از انتخاب شهردار زنجان در روند طبیعی و معمول خود شده است، گفت: با توجه به دخالت های پیش آمده توسط افراد غیرمسئول تصمیم گرفتیم روند انتخاب شهردار را فعلا تعطیل کنیم تا زمانی آقایانی که احساس تکلیف می کنند، از احساس تکلیف کردن افتادند نسبت به انتخاب شهردار در فضایی آرام و بدون حاشیه سازی اقدام کنیم.

نصیری افزود: دخالت هایی که توسط افراد غیرمسئول در زمینه انتخاب شهردار صورت می گیرد روند تصمیم گیری ما را دچار ضعف و اختلال کرده و مانع از اجماع در تصمیم گیری ها شده است.

وی با تاکید بر اینکه در صورت تدوام دخالت ها توسط غیرمسئول روند انتخاب شهردار طولانی خواهد شد، گفت: در حال حاضر سرپرست شهرداری زنجان با تمام توان فعالیت خود را در این سمت انجام می دهد و مشکلی در زمینه فعالیت های حوزه شهرداری وجود ندارد.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 708741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =