پرسپولیس تهران در حالی اولین شکست فصل خود را برابر پیکان تجربه کرد که حملات بسیاری هم روی دروازه حریف داشت اما موفق به گلزنی نشد.

روزنامه خبرورزشی نوشت: مهدی طارمی یکی از ستاره‌های فوتبال ایران اما معتقد است بدشانسی عامل این ناکامی بوده و پرسپولیس واقعی را در مسابقات آینده و جلوی الهلال خواهیم دید. صحبت‌های کوتاه مهاجم اول پرسپولیس را بخوانید که خواندنی است.

عامل اصلی شکست شما مقابل پیکان چه بود؟
یک مقدار بدشانسی و دفاع مطلق پیکان که در محوطه جریمه خودی جمع شده بودند. البته به نظر من عامل اصلی همان بدشانسی بود. شما دیدید به تیر دروازه زدیم. به چهارچوب زدیم ولی نشد که نشد.

دروازه‌بان حریف هم خیلی خوب بود، نبود؟
درخشش گلر جوان پیکان هم مزید بر علت شد. ما می‌توانستیم پیکان را در خانه شکست بدهیم ولی ظاهراً حکمت چیز دیگری بود!

بی‌تعارف مغرور نشده بودید؟
اصلاً و ابداً! ما نه مغرور شدیم و نه مغرور بودیم. به آزادی آمدیم که برنده از زمین خارج شویم ولی قسمت نشد.

آن‌قدر ناراحت شدی که بلافاصله یک مطلبی در اینستاگرام نوشتی.
به هر حال همه ما برو بچه‌های پرسپولیس از باخت بیزاریم. خواستم یک توضیحی به هواداران داده باشم چون برخی‌ها تصور می‌کردند یا این‌طور به بقیه تلقین می‌کردند که ما مغرور شدیم در حالی که این‌طور نیست. فوتبال همین است. شما کدام تیم دنیا را سراغ دارید که نباخته باشد؟ مگر همین ۷، ۸ روز قبل بایرن‌مونیخ به هوفنهایم نباخت؟

چرا باخت ولی به هر حال همیشه هواداران توقع برد دارند!
کاملاً درست است. پرسپولیس تیمی پرتوقع است. ما هم دوست داریم و تلاش می‌کنیم تمام مسابقات را با برد پشت سر بگذاریم. اتفاقاً حالا که اسم از هواداران آمد باید تشکر ویژه‌ای از تماشاگران پرسپولیس داشته باشم. دست تک‌تک آنها را به گرمی می‌فشارم که با وجود باخت هم ما را تشویق می‌کنند.

چرا این اتفاق می‌افتد؛ تیمی می‌بازد و تشویق می‌شود؟
این مسئله به فهم و شعور هواداران پرسپولیس برمی‌گردد. این عزیزان تلاش کادر فنی و بازیکنان را می‌بینند و به همین خاطر تحت هر شرایطی از ما حمایت می‌کنند. همین حمایت‌ها بزرگ‌ترین دلگرمی برای ماست.

تغییرات زیادی هم در تیم داشتید. همین مسئله کار شما را سخت نکرده بود؟
به هر حال ما در سه جام به ویژه لیگ قهرمانان آسیا درگیر هستیم و کادر فنی و آقای برانکو تدابیر خاص خود را دارند که از همه پتانسیل پرسپولیس استفاده کنند. نفرات اصلی و ذخیره پرسپولیس هم خیلی فرقی نمی‌کنند و باز هم تأکید می‌کنم فقط روی بدشانسی باختیم.

این شکست روی روند کاری پرسپولیس در ادامه تأثیر نمی‌گذارد؟
نه، اتفاقاً با بعضی از بچه‌های پرسپولیس که صحبت می‌کردیم همگی متفق‌القول بودیم که بازی با پیکان را از ذهن خودمان Delete (پاک) کنیم. ما یک بازی در اصفهان داریم و بعد باید در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الهلال عربستان برویم. شاید شکست مقابل پیکان هم حکمت بوده باشد.

شاید هم تلنگر.
گفتم که مغرور نشده بودیم ولی به هر حال هر شکستی می‌تواند درسی در بر داشته باشد. باید از آن در مسابقات آتی استفاده کنیم و همین جا قول می‌دهیم این ناکامی را جبران کنیم.

معمولاً به تیم‌های مجید جلالی خوب گل می‌زدی ولی این بار...
آقای جلالی پیشکسوت و مربی مطرح فوتبال ماست. تیم خوبی هم جمع و جور کرده است. این بار قسمت نبود گل بزنم.

مقابل سپاهان اصفهان هم سابقه خوبی در گلزنی داری.
مهم گل زدن یا نزدن من نیست. موفقیت پرسپولیس هدف بزرگ ماست و ان‌شاءالله بتوانیم با ۳ امتیاز از اصفهان برگردیم.

پارس جنوبی جم تیم استان تو هم صدرنشین لیگ برتر ماند. حرفی نداری؟
واقعاً دست آقای مهدی تارتار و مسئولان این تیم درد نکند. بوشهر، استانی سرشار از استعداد است و حالا توانسته نماینده‌ای قدرتمند در لیگ برتر داشته باشد. از ته دل آرزو می‌کنم ایرانجوان هم لیگ برتری شود تا بوشهر دو نماینده در سطح اول فوتبال کشور داشته باشد.

43503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 709478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =