ایرنا نوشت :نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، بصیرت بخشی را از مهمترین وظایف طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر دانست و گفت: فعالان این عرصه باید با توجه به واقعیت های جامعه مردم را آگاه کنند.

جت الاسلام محمدعلی نکونام روز سه شنبه در همایش امر به معروف و نهی از منکر استان، شجاعت، مهربانی، اخلاص، توجه به تعلیم و آموزش، عدالت محوری، سازش ناپذیری و تعهد را از مهمترین ویژگی های فعالان عرصه امربه معروف و نهی از منکر برشمرد.
وی خاطرنشان کرد: ایام محرم بهترین فرصت برای تبیین زیباترین و مهمترین هدف امام حسین(ع) از قیام عاشوراست.
نکونام همچنین با هشدار نسبت به تجزیه سرزمین های اسلامی از سوی نظام سلطه گفت: پشت صحنه این مسائل نظام سلطه و رژیم صهیونیستی قرار دارد.
وی تاکید کرد: استکبار جهانی در پی تجزیه جهان اسلام است اما جبهه مقاومت در منطقه هوشیار است و نمی گذارد آسیبی متوجه مردم شود.
نکونام با بیان اینکه استکبار جهانی رو به اضمحلال است، تصریح کرد: امروز عصبانیت سران غربی از ایران در سازمان ملل نشان داد که ایران اسلامی روز به روز در حال قوی تر شدن است و غرب به سمت نابودی پیش می رود.
فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری نیز در این همایش با بیان حماسه آفرینی های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس، افزود: امنیت و آرامش امروز ایران مرهون این جانفشانی ها است.
سردار علی اکبری تصریح کرد: امروز به برکت مقاومت و پایداری مردم به یکی از کشورهای قدرتمند منطقه و جهان و از صادرکنندگان سلاح و تجهیزات نظامی تبدیل شده ایم.
وی با گرامیداشت مقام شهید حججی، این شهید قهرمان را موجب عظمت و عزت اسلام دانست و گفت: این شهیدان والامقام الگوی بسیار ارزشمندی برای جوانان آزادیخواه جهان به شمار می رود.
گفتنی است ، از سال 1371 تاکنون هر ساله هفته اول محرم الحرام به نام هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر بمنظور یادآوری اصلی ‌ترین هدف جهاد والا و الهی امام حسین(ع) یعنی احیای امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده است.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 711359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =