هم اندیشی زیست محیطی ادارات کل محیط زیست و پست لرستان

معاونت نظارت پایش اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان از برگزاری نشستی با مسئولین پست استان جهت استفاده از ظرفیتهای اداره پست در موضوع فرهنگ سازی و تبلیغ و ترویج محیط زیست خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، الهام برنا در این جلسه که در محل اداره کل پست استان برگزار گردید، ضمن بیان اهمیت موضوع فرهنگ سازی در خصوص مسایل زیست محیطی گفت: جامعه روستایی یکی از مهمترین مخاطبین محیط زیست هستند که نقش مهمی در حفاظت و حراست از محیط زیست طبیعی را برعهده دارند و فرهنگ سازی و جلب مشارکت آنان در حفاظت از محیط زیست و تنوع زیستی یکی از راهبرد های اصلی اداره کل حفاظت محیط زیست استان است به همین خاطر با استقبال مدیران مسئولیت پذیر اداره کل پست استان نشست هم اندیشی درخصوص راهکار های استفاده از ظرفیت های ویژه ادارات پست بویژه دفاتر ICT در روستاهای استان برگزار گردید.

برنا افزود: دفاتر ICT در اکثر روستا های استان داری شعبه هستند و به همین خاطر اداره پست ظرفیت های مناسبی برای ترویج و تبلیغ فرهنگ زیست محیطی از طریق دفاتر ICT در جامعه روستایی استان دارند.

وی ارائه آموزشهای زیست محیطی به نمایندگی های دفاتر ICT، پخش نشریات، بروشور ها، ]گهی های و هشدارهای زیست محیطی به همراه مرسولات پستی و نیز تبلیغات زیست محیطی در این دفاتر را از ظرفیتهای این دفاتر برشمرد.

 

46
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 718726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =