با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر، مهندس نبیان معاون عمرانی استانداری مازندران، دکتر یوسف نژاد نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل آبفاشهری و مدیران استانی طرح آبرسانی به مسکن مهر شقایق ساری به بهره برداری رسی

به گزارش خبرآنلاین مازندران، قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر در این مراسم با اشاره به لزوم تخصیص اعتبار برای اتمام پروژه های مسکن مهر گفت: اعتبارات لازم برای این امر پیش بینی شد.

احمد اصغری مهرآبادی با اشاره به لزوم ایجاد خدماتی نظیر آب، برق ، گاز و ... در طرحهای مسکن مهر افزود: مقرر شد به منظور تسریع در اجرای این پروژه ها، مسوولان و مدیران استانی و شهرستانی راه و شهرسازی، همکاری لازم را با شرکتهای خدمات رسان داشته باشند.
مدیرعامل آبفاشهری مازندران نیز در سخنانی، ضمن تاکید بر ایجاد زیرساختهای مناسب در پروژه های مسکن مهر تصریح کرد: برای ایجاد این زیرساختها ، تعامل سایر دستگاه ها ضروری است.

مهندس ذاکری، با بیان اینکه طرح تامین آب ۴۹۰ واحدی مسکن مهر شقایق ساری از سال گذشته در دستور کار شرکت قرار گرفت، تصریح کرد: برای اجرای این طرح، مخزن بتنی با ظرفیت ۲۰۰ متر مکعب، سازه ایستگاه پمپاژ به ظرفیت ۱۲ لیتردر ثانیه، ۳هزار متر خط انتقال آب و ۲۰۰ متر خط انتقال نیرو احداث شد.
وی، با بیان اینکه در این طرح از ایستگاه پمپاژ هوشمند استفاده شد، هزینه صرف شده برای بهره برداری از این را طرح ۱۰ میلیارد ریال اعتبار عنوان کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 708911

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =