ایران نوشت: دو سال پیش زن جوانی در اطراف ورامین سوار خودرو مسافربری شده بود که دربین راه دو مرد دیگرهم سوارشدند. اما ناگهان آنها که چاقو به‌دست داشتند راننده و مسافردیگرش را تهدید کردند و پس ازکشاندن خودرو به محلی خلوت، راننده را مجبور به توقف کردند.

دو شیطان صفت، زن جوان را بدون توجه به التماس‌هایش مورد تعرض قرار دادند وبعد هم از راننده خواستند به قربانی‌شان تجاوزکند.آنها پس ازجنایت سیاهشان زن جوان را رها کرده ومتواری شدند.

این زن درپی رهایی از دام کفتارها و درحالی که رنگ به رخسار نداشت خود را به نزدیک‌ترین کلانتری رساند واز سه مرد متجاوز شکایت کرد.

سرانجام فرید، یاشار وسهراب با ردیابی‌های تخصصی کارآگاهان به دام افتادند.

آنها در نخستین جلسه دادگاه به اتهام تجاوز به عنف به اعدام محکوم شدند.اما پس ازاعتراض‌شان پرونده به دیوانعالی کشورارسال شد.قضات عالی‌رتبه پس ازبررسی‌های تخصصی حکم اعدام دومتجاوزرا تأیید کردند اما حکم سهراب- راننده -را نقض کردند. بنابراین متهم بار دیگر دیروز در شعبه ششم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی شقاقی وبا حضور قاضی رستمی- مستشار دادگاه-پای میز محاکمه ایستاد.

درابتدای جلسه دادگاه، شاکی پرونده بار دیگرخواستار اشد مجازات راننده شیطان صفت شد. سپس متهم به دفاع ازخود پرداخت و با ابراز پشیمانی مدعی شد با زور و تهدید دو مسافرش مجبور به این کار شده است. پس ازپایان دفاعیات متهم، قضات وارد شور شدند و قرار است بزودی حکم خودرا صادر کنند.

45302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 736139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =