ایلنا نوشت: عضو شورای شهر تهران در واکنش به انتشار لیست اموال قالیباف گفت: یکی از وزرای دولت احمدی نژاد هم می‌گفت؛ ۳۵ هزار تومان در حسابم است!

اسماعیل دوستی، عضو شورای شهر تهران، در واکنش به انتشار لیست اموال قالیباف، اظهار داشت: وقتی آقای قالیباف لیست اموال خود را اعلام کرد، به یاد یکی از وزرای دولت احمدی نژاد افتادم که او هم اموالش را اعلام کرد و گفت 35 هزار تومان در حسابم است!

دوستی در پاسخ به این سوال که چرا تحقیق و تفحص در شهرداری تهران، رای نیاورد؟ گفت: در شورای شهر تهران اصولگرایان با تحقیق و تفحص مخالفت کردند؛ در نتیجه رای لازم را نیاورد، در حالی که ما اصرار داشتیم که تحقیق و تفحص به نفع شهردار و شورا است.

این عضو شورای شهر تهران اضافه کرد: در شورای شهر به دو علت؛ نخست "فقدان قانون" و دیگری "عدم کارایی اعضای شورا" که در مدیریت شهری متخصص و کارامد نبودند، در نظارت بر عملکرد شهرداری نمره خوبی نگرفتیم و شاید نمره ای زیر 10 بگیریم. امیدوارم که در آینده بتوانیم با تصویب قوانین بالا دستی، نظارت بیشتری بر شهرداری داشته باشیم.

دوستی ادامه داد: یکی از مشکلاتِ گریبانگیر شهرداری تهران، عدم انضباط مالی است و امیدوارم شورا و شهردار آینده در راستای انضباط مالی شهرداری گام‌های اساسی بردارند.

 

 

 

۴۲۴۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 665327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
    0 0
    من یه بار تو شورای شهر بروجرد کاندید شدم نزدیک ۲۰میلیون هزینه م شد..نمیدونم این قاایباف چطور با ۲۵میلیون این همه تبلیغات کرده