دوکاتی می‌خواهد با فولکس‌واگن بماند!

دوکاتی به عنوان بخشی از خانواده فولکس‌واگن باقی می‌ماند. اتحادیه کارگری IG Metall به همراه کارکنان این موتورسیکلت‌ساز ایتالیایی گرد هم جمع آمدند تا از فروش دوکاتی توسط فولکس‌واگن جلوگیری کنند.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پدال،برونو پاپیگنانی، یکی از مدیران اتحادیه FIOM CIGL گفت: اتحادیه IG Metall به کارکنان دوکاتی در پایبندی به درخواست‌های خود مبنی بر باقی ماندن در داخل گروه فولکس‌واگن کمک کرد. این امر می‌تواند ادامه سرمایه‌گذاری در کمپانی دوکاتی را تضمین نماید.

ظاهراً حداقل 5 خریدار بالقوه با فولکس‌واگن به منظور خرید دوکاتی گفت‌وگوهایی داشته‌اند و شایعاتی نیز مبنی بر قصد هارلی دیویدسون باری خرید این برند مشهور منتشر شده بود. گفت‌وگوهای نهایی در ماه اکتبر صورت می‌گیرد بنابراین اتحادیه‌های کارگری فشارهای زیادی برای منصرف کردن فولکس از فروختن دوکاتی داشته‌اند.

دوکاتی از سال 2012 تاکنون بخشی از خانواده فولکس‌واگن بوده است. هیچ‌یک از این دو کمپانی به‌صورت رسمی مبلغ معامله را اعلام نکرده‌اند اما ظاهراً آئودی مبلغ 837 میلیون یورو برای خرید این موتورسیکلت‌ساز پرداخت کرده است.

شایعات قبلی نشان می‌دادند که احتمالاً فولکس‌واگن می‌خواهد برندهای دوکاتی، اسکانیا و مان را بفروشد. فولکس‌واگن ظاهراً به دنبال راه‌هایی برای افزایش سرمایه خود پس از رسوایی دیزل گیت بوده است.

اگرچه اتحادیه‌های کارگری و مقامات فولکس از حفظ دوکاتی حمایت کرده‌اند اما مدیرعامل کمپانی آقای ماتیاس مولر ضرورتاً علاقه زیادی به حفظ این برند نداشته است. او چند هفته پیش گفت:

لیست در نظر گرفته شده هنوز نهایی نشده است اما ما به هیچ‌کس اجازه تصمیم‌گیری در این مورد را نمی‌دهیم.

۵۴۵۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 714435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =