پسماندهای دارویی رها شده در دامنه‌های کوه چکش!

رئیس مرکز بهداشت ارومیه در مورد عکس منتشره در مورد، زباله‌های رهاشده در کوه چکش گفت: زباله های موجود در دامنه این کوه، پسماند های عفونی نبوده بلکه پسماندهای دارویی است.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، بعد از انتشار عکسی در شبکه های مجازی مبنی بر رها شدن زباله‌های بیمارستانی در دامنه های کوه چکش، رئیس مرکز بهداشت ارومیه با رد این مطلب گفت: این زباله‌ها، پسماندهای دارویی رها شده هستند.

علی صدقیانی فر رئیس مرکز بهداشت شهرستان ارومیه در این خصوص گفت : بلافاصله پس از دریافت خبر مربوطه همکاران اکیپ فوریتهای بهداشت محیط مرکز بهداشت ارومیه به همراه رئیس محیط زیست شهرستان ارومیه از محل مذکور بازدید به‌عمل آورده و مشاهده شد موضوع پسماند عفونی، نادرست بوده و زباله مربوط به پسماند های دارویی بدون مشخصات بوده که شامل بطریهای شربت و ویال های پر و نیمه پر می باشند در این مورد نیز مقرر شد با هماهنگی محیط زیست جمع آوری و دفن گردد.
رئیس مرکز بهداشت شهرستان ارومیه در پایان تاکید کرد : تامین ،حفظ و ارتقای سلامت را وظیفه اصلی خود می دانیم و در این راه از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهیم کرد اما سلامتی مسئولیتی همگانی نیز هست و لازم است آحاد جامعه در این امر مشارکت داشته باشند و مجددا از اینکه این موارد تخلفات بهداشتی را به ما اطلاع می دهید سپاسگزاریم .

گفتنی است، روز گذشته یکی از گروه‌های کوهنوردی در صعود به کوه چکش، صحنه زباله های پزشکی - دارویی را در اختیار رسانه ها قرار داده بود.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 735965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =