بازیکن پرسپولیس گفت: اگر پیشنهاد خوب اروپایی داشته باشم، از پرسپولیس می‌روم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، وحید امیری بعد از پیروزی پرسپولیس مقابل صنعت نفت گفت: این برد را به هواداران تبریک می‌گویم. به نظرم نتیجه زحمات‌مان را گرفتیم. با یک بازی زیبا و موقعیت های زیاد توانستیم تیم خوب صنعت نفت را شکست دهیم و تا جایی که بتوانیم برای قهرمانی تلاش می کنیم و می جنگیم تا بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم.

او درباره قرعه کشی لیگ قهرمانان نیز گفت: همه می گویند قرعه راحتی داریم اما معتقدم همه بازی ها سخت هستند و می رویم تا از آبروی فوتبال و پرچم ایران دفاع کنیم.

امیری درباره اظهار نظر برانکو مبنی بر اینکه او از ژاوی و اینیستا هم آماده‌تر است، افزود: آقای برانکو لطف دارد و من دوست دارم بهترین عملکردم را داشته باشیم. به عشق این هواداران تا لحظه آخر می جنگیم. بعضی وقت‌ها نای رفتن نداریم اما با تشویق هواداران روحیه مضاعف پیدا می کنیم.

بازیکن پرسپولیس درباره حضور در لیست پرسپولیس برای سال آینده، گفت: اگر بعد از جام جهانی پیشنهاد عالی داشته از اروپا داشته باشم می‌روم؛ در غیر اینصورت از پرسپولیس، تیم بهتری نداریم و تا جایی که نفس دارم برای این تیم می‌جنگم. آنها راضی باشند، برایمان کافی است.

امیری همچنین در مورد عملکرد داور مسابقه گفت: آقای فغانی آبروی داوری ایران در آسیا و دنیا است و از او عذرخواهی می‌کنم. در شرایط بازی شاید عکس‌العملی نشان داده باشیم که به خاطر جو بازی است. دویدن زیاد باعث می‌شود خون به مغزم نرسد و این عکس العمل ها را داشته باشم (با خنده)
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 736069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =