اعتماد آنلاین نوشت:یک نماینده مجلس خبرگان رهبری که اخیرا به احمدی‌نژاد نامه نوشته است درباره حمایت‌های خود از رئیس دولت‌های نهم و دهم می‌گوید: من از این حمایت‌ها نه تنها پشیمان نیستم بلکه خوشحال هم هستم چرا که ما این حمایت را بر اساس شرایط زمانه و شعارهای او در آن زمان انجام دادیم ولی الان موافق موضع گیری‌ها و شعارهای او نیستیم.

به تازگی یکی از نمایندگان مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری در نامه‌ای به محمود احمدی‌نژاد رئیس دولت‌های نهم و دهم نسبت به اظهارات و اقدامات اخیر او انتقاد کرده است.

این نامه را که یکی از رسانه های منتسب به احمدی‌نژاد منتشر کرده اما نام این نماینده پنهان شده است ولی سربرگ نامه نشان می دهد که او نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری است.

این نماینده مجلس خبرگان که در این نامه خود را از حامیان احمدی‌نژاد معرفی می‌کند، می‌نویسد که «خیال نمی کردم ناطقی که یک روز در سازمان ملل در دفاع از عزت، اقتدار نظام جمهوری اسلامی و اسلام، تحسین بسیار زیادی را به خود جذب کرد. . . برای دفاع از دو دوست به نظر خود مظلوم، در بین چند نفر اندک به سخنرانی بپردازد و با انتشار آن در فضای مجازی، ضد انقلاب و دشمنان را خوشحال کند.»

این عضو مجلس خبرگان در انتهای نامه خود آورده است: «حقیر سراپا تقصیر، از نظر سنی قریب ده سال از شما بزرگتر هستم و لذا ناظر ریزش‌های بیشتری بوده‌ام از این رو حضرتعالی را توصیه می‌کنم بیش از این، خود را در معرض سقوط و غضب الهی قرار ندهید...»

آیت‌الله یوسف طباطبایی‌نژاد، آیت الله سیدابوالحسن مهدوی، آیت‌الله مرتضی مقتدایی، آیت‌الله عبدالنبی نمازی، آیت‌الله عبدالمحمود عبداللهی پنج نماینده استان اصفهان در مجلس خبرگان رهبری هستند.

آیت‌الله مرتضی مقتدایی و از مسئولین دفتر آیت‌الله نمازی در گفت وگویی اعلام کرد که تا به حال نامه‌ای خطاب به احمدی‌نژاد ننوشته‌اند.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد نیز در گفت‌وگویی اعلام کرد که «ما به او نامه نمی‌نویسیم. اصلا او را قابل نمی‌دانیم.»

در نهایت آیت‌الله عبداللهی اعلام کرد که این نامه را به خطاب به احمدی‌نژاد نوشته است. او گفت که بنابر تشخیص مناسب دیدم که برای او نامه بنویسم و او هم جواب نامه را داده است.

این نماینده مجلس خبرگان رهبری درباره حمایت‌های خود از رئیس دولت‌های نهم و دهم تصریح کرد: من از این حمایت‌ها نه تنها پشیمان نیستم بلکه خوشحال هم هستم چرا که ما این حمایت را بر اساس شرایط زمانه و شعارهای او در آن زمان انجام دادیم ولی الان موافق موضع گیری ها و شعارهای او نیستیم.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 738107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =