در ۱۷ آذر، اخباری درباره احتمال تخریب کافه نادری تهران، بازدید زیادی داشت و البته اخبار آب و هوا و بارش برف در استان‌های مختلف کشور هم پرمخاطب بود.

در پربازدیدترین خبر سیاسی مخاطبان خواستند بدانند ۹ سال پیش نظر عارف درباره ریاست‌جمهوری احمدی‌نژاد چه بود؟ همچنین گزارش پربازدیدی در سرویس سیاسی عنوان کرد بازمانده پایداری‌ها تا کی سکوت خواهند کرد؟ در این سرویس نقل‌قول عضو جبهه پایداری هم پربازدید بود که گفت: به احمدی‎نژاد رأی ندادیم که نعوذبالله بشود ولی فقیه و رهبرمان!

گزارشی درباره فرصت‌ها و تهدیدهای بیت کوین برای ایران در سرویس اقتصادی پربازدید بود. پس از آن، خبر پربازدیدی گفت تولید لیفان متوقف شد. در این سرویس پیش‌بینی یک تاجر هنگ‌هنگی درباره آینده بازار طلا هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس فرهنگی خبر پربازدیدی گفت بازیگر متهم به آزار جنسی، شاکی شده است. همچنین معرفی بهترین فیلم‌های سینمایی و سریال‌های ۲۰۱۷ بازدید زیادی داشت و ماجرای حذف قسمت دوم «سختانه» بدون ارایه دلیل از سوی تلویزیون هم از نگاه مخاطبان، مهم بود.

در سرویس اجتماعی گزارشی درباره «قایم باشک» برای پیشگیری از کودک‌آزاری جنسی بازدید زیادی داشت. در این سرویس توضیح رییس کمیته میراث فرهنگی شورای شهر تهران درباره بازدیدش از کافه نادری پربازدید بود و گزارش پربازدید دیگری هم می‌گفت ۷ استان متاثر از برف و کولاک شده و امدادرسانی به «در جاده ‌مانده‌ها ادامه دارد.

هشدار اوباما نسبت به روی کار آمدن هیتلر جدید در آمریکا پربازدیدترین مطلب بین‌المللی امروز بود. نقل‌قولی از ظریف هم پربازدید بود که گفت: بر خلاف سعودی‌ها، ما همواره طرفدار راه حل سیاسی هستیم. در این سرویس اتهام جدید رضا ضراب در آمریکا هم مخاطبان زیادی داشت.

در سرویس طنز جدیدترین کاربرد مدرک دانشجویی! هم بازدید زیادی داشت.

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 735045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =