تنها به فاصله چند روز از حادثه انفجار یک منزل مسکونی به دلیل نشت گاز، بی‌احتیاطی موجب آتش‌سوزی در یک منزل مسکونی دیگر در اردبیل شد .

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ مدیرعامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل در حاشیه بررسی عملیات امدادرسانی و اطفا حریق منزل مسکونی در اردبیل گفت: حادثه آتش‌سوزی در خیابان والی کوچه یسری به یک خانه مسکونی خسارت وارد ساخت .

محمود رضا یعقوبی تصریح کرد: این حادثه به دلیل بی‌احتیاطی ساکنان و اتصال سیم‌کشی هود آشپزخانه به وقوع پیوست که منجر به سوختن کامل آشپزخانه و دودآلود شدن بخش‌های دیگر منزل شد.

وی افزود: در هنگام بروز حادثه ساکنان در منزل حضور نداشتند و در نتیجه حادثه خسارت جانی نداشت.

به گفته مدیرعامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل مأموران ایستگاه شماره دو در مدت چهار دقیقه بعد از اعلام حادثه از سوی همسایه‌ها در محل حاضر شدند و حریق به صورت کامل اطفا شد.

یعقوبی متذکر شد: اغلب حوادث حریق در اردبیل به دلیل بی‌احتیاطی شهروندان اتفاق می‌افتد و متأسفانه خسارت قابل‌توجهی در آتش‌سوزی‌ها تنها به دلیل بی‌احتیاطی به ساکنان وارد می‌شود.

وی افزود: به منظور جلوگیری از بروز حوادث ضروری است شهروندان تمامی وسایلی برقی و گازسوز خود را با رعایت جوانب احتیاط مورد استفاده قرار دهند.

مدیرعامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل تأکید کرد: به ویژه با سردشدن هوا و استفاده از وسایل گرمایش ضروری است تمامی الزامات ایمنی و فنی در استفاده از وسایلی گرمایشی و بخاری‌های گازی رعایت و کنترل شود.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 717842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =