ایلنا نوشت:‌سخنگوی اورژانس کشور با بیان اینکه تاکنون 10 پس لرزه منطقه هجدک را لرزانده است، گفت: 6 نفر در این حادثه مصدوم شدند که یک نفر به بیمارستان راور و 5 نفر به کرمان منتقل شده‌اند.

مجتبی خالدی درباره آخرین آمار زلزله 6.2 ریشتری در هجدک گفت: تاکنون 10 پس لرزه این منطقه را لرزانده است که بزرگترین آن 4.2 ریشتر بوده است.

او ادامه داد: 4 دستگاه آمبولانس از شهرستان راور به مناطق زلزله زده و 3 دستگاه آمبولانس از شهرستان بهاباد به مناطق روستایی و هم مرز با استان کرمان اعزام شده است.

سخنگوی اورژانس کشور خاطرنشان کرد: تاکنون 6 نفر در این حادثه مصدوم شده‌اند که یک نفر به بیمارستان علی ابن ابی طالب شهرستان راور و 2 نفر به بیمارستان شهید باهنر و 3 نفر به بیمارستان پیامبران در کرمان منتقل شده‌اند.

او گفت: به برخی از منازل قدیمی در 6 روستا هجدک نیز آسیب وارد شده است.

آخرین وضعیت مناطق زلزله زده کرمان/پرواز بالگرد ارزیاب در منطقه

ایسنا نوشت: معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور آخرین وضعیت مناطقی که تحت تاثیر زلزله 6.2 ریشتری دقایقی قبل در کرمان قرار گرفته بودند را تشریح کرد.

مرتضی اکبرپور اظهار کرد: دقایقی پس از زلزله در کرمان تیم‌های ارزیاب به محل اعزام شده و گزارش‌های واصله از آنان حاکی از این است که این زلزله مورد فوتی نداشته است.

وی با بیان اینکه برابر گزارش‌های اولیه دیوار تعدادی از واحدهای مسکونی در این مناطق ترک خورده است، گفت: بالگرد ارزیابی نیز در مناطق زلزله زده به پرواز درآمده و ارزیابی ادامه دارد.

وی با بیان اینکه گزارش قطعی از خسارات این زلزله تا ساعاتی دیگر اعلام خواهد شد اظهار کرد: در حال حاضر اخلال در ارتباط مخابراتی شهرستان هجدک وجود دارد که تیم‌های مربوطه در حال حل این مشکل هستند.

وی درباره تعداد پس لرزه‌ها نیز گفت: از زمان وقوع زمین لرزه 6.2 ریشتری تا یک ساعت بعد حدود چهار پس لرزه در این منطقه گزارش شده است.

۴۷۲۳۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 736320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =