مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۳ هزار خانوار بدون مسکن و بد مسکن در این استان شناسایی شده که بدون حضور خیران رفع این مشکل امکان پذیر نیست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج ، فرید محبی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یک هزار و ۵۰۰ خدمت عمرانی با اعتبار پنج میلیارد و ۷۵ میلیون تومان در هشت‌ماهه نخست امسال به مددجویان کمیته امداد این ارائه شده است.

وی با اشاره به اینکه تأمین مسکن مددجویان تحت حمایت یکی از سیاست‌های این نهاد است، افزود: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های عمرانی انجام‌شده امسال، بهسازی و مقاوم‌سازی ۲۷۶ مسکن مددجویان روستایی با هزینه دو میلیارد و ۲۴۲ میلیون تومان است.

محبی ادامه داد: در هشت‌ماهه نخست امسال، ۸۰۰مسکن مددجویی با اعتبار یک میلیارد و ۱۲۴ میلیون تومان تعمیر، تکمیل و بازسازی‌شده و همچنین یک میلیارد و ۴۲۳ میلیون تومان برای کمک به خرید و ساخت ۱۴۵ مسکن شهری هزینه شده است.

وی به تکمیل ۱۶ مسکن نیمه‌تمام شهری با هزینه ۵۱ میلیون تومان، تکمیل ۲۴ مسکن نیمه‌تمام روستایی با مبلغ ۴۷میلیون تومان و ساخت ۲۳۳ سرویس بهداشتی با اعتبار ۱۷۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به عنوان دیگر اقدامات کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد برای مددجویان در سال ۹۶ اشاره کرد.

محبی با یادآوری بهره‌مندی مددجویان روستای «گچ بلند» شهرستان بهمئی از تخفیف ۷۰ درصدی ساخت مسکن، گفت: بالا بودن قیمت تمام‌شده مسکن مددجویان در مناطق محروم استان ازجمله زیلایی یکی از مشکلات اصلی این نهاد در خانه‌دارشدن نیازمندان تحت حمایت است.

وی با بیان اینکه هم اکنون ساخت سه هزار مسکن مددجویی یکی از نیازمندی‌های کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد است، ادامه داد: امیدواریم بتوانیم با کمک خیران و مردم نیکوکار استان و هم‌چنین همکاری بنیاد مسکن و سپاه پاسداران برای تأمین مسکن مددجویان بیش‌از پیش اقدام کنیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 736133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =