قهرمانی تیم والیبال کارکنان زندان‌های استان گیلان در مسابقات والیبال کارکنان زندان‌های سراسر کشور

هشتمین دوره مسابقات والیبال کارکنان زندان‌های سراسر کشور با قهرمانی استان گیلان به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ آئین اختتامیه مسابقات والیبال کارکنان زندان‌های سراسر کشور با حضور سیزده تیم به میزبانی استان گیلان و با حضور حجت الاسلام و المسلیمن رستمی مدیر کل فرهنگی و تربیتی، سلطان پور رئیس تربیت بدنی سازمان زندان‌های کشور و سید حمید حسینی مدیرکل زندان‌های استان گیلان و جمعی از مقامات استانی در مجموعه فرهنگی رفاهی کارگران این استان برگزار شد.

هشتمین دوره مسابقات والیبال کارکنان درقالب سیزده تیم برگزار و گیلان به مقام اول دست یافت و به ترتیب تیم های تهران، گلستان و البرز مقام‌های دوم تا سوم را از آن خود کردند.

حجت الاسلام و المسلمین رستمی مدیر کل فرهنگی و تربیتی سازمان زندان‌های کشور در آئین اختتامیه این مسابقات ضمن تشکر از سید حمید حسینی مدیر کل زندان‌های استان گیلان و سایر مسئولین اجرائی به دلیل میزبانی خوب و حضور پرشور توام با انگیزه و تلاش والا، ابراز داشت: ورزش یکی از مقوله هایی است که به سلامت جسم و روان افراد کمک می­ کند ،لذا ترویج ورزش در زندان‌ها و جامعه وظیفه‌ای است همگانی که علاوه بر ایجاد نظم و انضباط گروهی ایجاد وحدت، همدلی و مشارکت گروهی و همچنین ویژگی هایی چون گذشت، ایثار و فداکاری که از خصایص رفتار پهلوانی و اخلاقی ورزشکاران است را بهمراه می آورد.

وی همچنین با اشاره به مسئولیت مهم کارکنان زندان‌ها در ترویج ورزش به خصوص ورزشهای مفرح و همگانی، کارکنان ورزشی را از بهترین عناصر سازمان دانست و تصریح کرد: هدف ورزش تقویت اراده و تهذیب نفس در جهت غلبه بر هواهای نفسانی بوده و ابزاری برای رسیدن به کمال و سعادت ابدی است که لازمه آگاه سازی بیشتر افراد و استفاده بهینه از امکانات موجود براساس برنامه ریزی مناسب و هدفمند توسط مدیران ومسئولین فرهنگی و تربیت بدنی زندان‌ها است.

در ادامه نیری املشی دبیر برگزاری مسابقات ضمن تقدیر و تشکر از تمامی مسئولین که درجهت ارتقاء، پیشرفت و موفقیت برنامه های فرهنگی، اصلاحی تربیتی تلاش می کنند، گفت: گیلان به به مدت پنج روز میزبان این دوره از مسابقات بود و با حضور پرشور تیم ها توانستیم جدا از رقابت، با یکدلی و یکرنگی به اهداف سازمانی دست یابیم.

وی بیان داشت: با حمایت همه مسئولین و استقبال ورزشکاران می توان ضمن تقویت برنامه های ورزشی موجبات ارتقاء بیشتر ورزش در زندان‌ها را فراهم کرد تا بتوانیم در این امر به قله های پیشرفت دست یابیم.

گفتنی است در آئین اختتامیه این دوره از مسابقات با اهداء جام قهرمانی و تندیس ویژه از تیم های برگزیده تجلیل بعمل آمد و همچنین کردی از استان گلستان بعنوان فنی ترین بازیکن و سید مرتضی سادات رسول از استان البرز ارزشمندترین جام مسابقات که جام اخلاق بود را دریافت کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 738205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =