آموزش اعضای هیات مدیره شرکت ملی گاز به میزبانی منطقه 9 برگزار شد

فاز دوم آموزش اعضای هیات مدیره شرکت ملی گاز و شرکت های تابعه بیست و چهار و بیست و پنج مرداد به میزبانی منطقه 9 عملیات انتقال گاز در ساری برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین منطقه مازندران-فاز دوم آموزش اعضای هیات مدیره شرکت ملی گاز و شرکت های تابعه بیست و چهار و بیست و پنج مرداد به میزبانی منطقه 9 عملیات انتقال گاز در ساری برگزار شد. داودی نژاد با ذکر این موضوع، عنوان کرد: سعی نمودیم میزبانی شایسته برای برگزاری این سمینار باشیم و امکانات آموزشی لازم را مهیا نماییم.

این سمینار دو روزه در هتل سالاردره ساری برگزار شد. پس از قرائت قرآن و پخش سرود ملی؛ داودی نژاد مدیر منطقه 9 عملیات ضمن خوش آمدگویی به مهمانان، گزارش مختصری از فعالیت های منطقه ارائه نمود. وی با عنوان این مطلب که استان های شمالی با ظاهر سبز جنگل و آبی آرام دریا شناخته می شوند، مشکلات جاری در منطقه را چون دریایی وسیع برشمرد و شرایط استراتژیک منطقه 9 را برای حضار توصیف کرد. وی همچنین با تشکر از شرکت ملی گاز برای برگزاری دوره های آموزشی، این دوره ها را مفید و مهم برشمرد و بیان داشت؛ ما اعضای هیات مدیره به عنوان پیشانی حرکت سیستم اداری متبوع خویش بیش از همه نیازمند بازآموزی و آموزش های به روز می باشیم.
هم چنین نماینده آموزش و تجهیز نیروی انسانی شرکت ملی گاز با بیان علل برگزاری دوره های آموزشی، به استفاده از اساتید مجرب و آشنا به ساختارهای وزارت نفت اشاره کرد و بیان داشت: انتظار می رود اعضای هیات مدیره با حضور در این دوره ها، حداکثر بهره را ببرند.
در ادامه مبحث ساختارهای سازمانی صنعت نفت در دو نوبت صبح و بعد از ظهر توسط استاد گوگردچیان تدریس گردید. هم چنین در روز دوم موضوع اخلاق حرفه ای در صنعت نفت توسط دکتر قراملکی و دکتر کشاورزیان تدریس شد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 699649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =