خبرآنلاین، پل ارتباطی شما برای پی گیری مشکلاتتان است و نهایت تلاش را برای حل کردن مشکلات شما به کار می‌بندد.

شما می توانید با مراجعه به این صفحه مشکل خود را در قالب کامنت برای ما بنویسید تا ما آن را پی گیری کنیم.

خبرآنلاين ضمن انتشار کامنتهاي مخاطبان، مشکلات را به دستگاههاي اجرايي ذيربط ارجاع مي دهد و در صورت دريافت پاسخ، آنها را منتشر مي کند.

شرایط درج کامنت در گروه "مشکلات مردم":
- لطفا به تاریخ خبر برای گذاشتن کامنت دقت کنید ومشکلات خود را زیر مطالب قدیمی ننویسید.
- کامنتهايي که حاوی توهين باشد انتشار نمي يابد.
-کامنت هایی که طبق قانون مطبوعات، انتشار آن منع داشته باشد، منتشر نمی شود.
- از بیان مشکلات شخصی و خصوصی که تعداد زیادی از شهروندان با آن درگیر نیستند، بپرهیزید.
-مشکلات شهر، محله و استان خود را نیز می توانید از این طریق منعکس کنید.
- اگر مشکلات عنوان شده با ذکر مشخصات کاربر یا کسانی که با این مشکل درگیر هستند، باشد، امکان پیگیری آن راحت تر خواهد بود.
-برای اطلاع از پیگیری های خبرآنلاین درباره مشکلی که طرح کرده اید و پاسخ مراجع ذی صلاح، هر روز به بخش "مشکلات مردم" مراجعه کنید.
46231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 713762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعید A1 ۰۴:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    0 1
    با سلام.دانشگاه علمی کاربردی 2 ماهه اقدام به تغییر سامانه آموزشی خود کرده است . سامانه ای سراسر مشکل و بی سروته. و این امر باعث مشکلات عدیده ای برای دانشجویان و به خصوص فارغ التحصیلان شده است . بطوریکه با گذشت 17 روز از مهر هنوز انتخاب واحدها بدرستی انجام نشده و همچنین دانشحویان فارغ التحصیل نزدیک به دو ماهه هنوز نتوانستند مدارک خود را دریافت کنند و این امر باعث نارضایتی شدید آنها شده است. خوهشمند است پیگیری بفرمایید.
  • بی نام A1 ۰۵:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    6 0
    از شهرداری و مسئولین شورای شهر در خصوص کمبود اتوبوس بی آر تی تهران و فرسودگی این ناوگان خصوصا در خط 1 آزادی تهرانپارس اطلاع رسانی فرمایید.
  • علی A1 ۰۵:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    1 0
    با سلام چرا اتوبان یادگار باید در قسمت جنوب به یک خیابان ده متری متصل شود؟ چرا ادامه اتوبان و انشعاب آن به سعیدی با سرعت بیشتری انجام نمیشود؟ ترافیک انتهای یادگار بسیار زیاد است با تشکر
  • علی IR ۰۶:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    0 0
    خیابان ستار خان حد فاصل خسرو جنوبی ال صحرایی دارای پستی بلندی وموجهای حاصل از جمع شدن اسفالت زیاد بوده که با عث از کنترل در امدن خودرو وخرابی قطعات خودرو وزمین خوردن موتور سواران بخصوص در هنگام خیس بودن زمین میگردد لطفا رسیدگی گردد
  • علی IR ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    0 0
    خیابان مخبری بعد از ستاری حد فاصل بن بست توحید وسوسن ابادی پیاده رو به علت داشتن شیب وکم وزیاد شدن عرض باغچه ونداشتن جدول در تاریکی باعث سقوط افراد بخصوص میانسال میگردد در ضمن زیرسطل اشغال نبش بن بست توحید مرکز لانه موشها شده است
  • بی نام A1 ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    0 0
    ترافیک عصرها در خیابان انقلاب محدوده پل شریعتی بسیار سنگین است، لطفا از مسئولین شهرداری و راهنمایی رانندگی در این خصوص پیگیر شوید.
  • بی نام IR ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    1 0
    هیچ استانداردی برای صدای بلندگوهای مدارس وجود ندارد ؟ ما در شهرک انصاریه زنجان کودک خردسالی داریم که صبح ها بعلت داد و فریادهای مدیر یا ناظم هنرستان دخترانه شهید باهنر از بلندگو مدرسه گریه میکند و نمی تواند بخوابد. ظاهرا در این مورد قانونی وجود ندارد و تذکرات و درخواست های اهالی محله هم هیچ تاثیری نداشته.