۰ نفر
۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۳:۲۵

دنیای اقتصاد نوشت:


دولت کانادا در حال بررسی لغو اقامت آن دسته از افرادی است که از اين کشور پناهندگی گرفته‌اند، اما بعدا به همان کشوری که از آن فرار کرده‌‌ بودند، سفر کرده‌اند. اين اقدام می‌تواند شامل حال بسياری از ايرانيان کانادا نيز بشود.

به گزارش روزنامه تورنتو استار، براساس کنوانسيون ژنو که در ۲۸ ژوئيه ۱۹۵۱ به تصويب رسيد، هر کس که به دلايل دينی و مذهبی، عقيدتی، سياسی، نژادی و مانند اين، در کشور خود با خطر شکنجه، زندان و مرگ مواجه‌ باشد می‌تواند به کشورهای امن و آزاد پناهنده شود. اما دولت کانادا معتقد است افرادی که به اين دلايل از اين کشور پناهندگی گرفته‌اند ولی پس از مدتی به همان کشوری باز می‌گردند که مدعی بودند در آن امنيت نداشتند، دروغ گفته‌اند و اقامت آنها لغو خواهد شد.

17302
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 402383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یک مهاجر بیکار دکتر A1 ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
    دولت کانادا کلا با ایرانی ها بسیار بد عمل میکنه یک کشور به آن بزرگی با آن هواس سرد یخبندان باید از خدا هم بخدا که ایرانی ها به هردلیلی آنجا آمدن اکقرا هم انسان های فرهیخته و تلاش گر حالا طرف می خواد به کشور مادریش هم سر بزنه، چه اشکالی داره. کانادا سیاست بدی را در پیش گرفته، و سختگیری های بیخودی داره. اداره مهاجرت بیکار ه دنبال چه چیزهاست. ایرانی ها میلیاردها دلار از ایران هر ماه به کانادا می برند که فقط انجا زندگی کنن و خرج کنند. وقتی با هزار زحمت اقامت می گیرند بعد می بینند مطابق ماهرت و حرفه اشون کار پیدا نمی کنند دولت کانادا و اداره مهاجرت اول باید بفکر کار برای ایرانی هایی باشد که فقظ می تونند یا رستوران بزنند یا ماشین فروش شوند
  • مجید A1 ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
    20 2
    بعضی ها هم خر را میخواند هم خرما را.