لابد این ویدئو را دیده اید که جناب آقای قرائتی،حین اجرای برنامه در یکی از امامزاده های تهران،آقای دوربینی را در وسط جمعیت می بیند و با حالت تغیر می گوید این آقا را بیرونش کنید.

شخصیت و جایگاه آقای دوربینی را مردم ایران می شناسند، شخصیت و جایگاه آقای قرائتی را هم.

از چهره ای قرانی که انتظار اخلاق قرآنی از او می رود ،چنین توقع بود که به صورت غیرمحسوس، کسی را مامور کند تا آقای دوربینی را از صحنه خارج کند، بی آنکه او را در میان جمع شرمنده و خجالت زده کند.

حالا هم گرچه دیر شده، اما توقع از آقای قرائتی این است که شخصا و در حضور جمع از آقای دوربینی عذرخواهی کند تا "درسهایی از قرآن" ایشان ، بطور عملی هم برای مردم ملموس شود و تحقیر و توهین ایشان نسبت به شهروندی که برای پاسخ هیچ تریبونی ندارد،جبران شود.

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 717847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 43
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
    چرا باید بیرونش میکردند حتی به صورت نامحسوس این چه استدلالیست
  • علی A1 ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
    171 5
    حرمت آبروی مومن از کعبه بالاتره .
  • مردم IR ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
    170 9
    اقای قرائتی کار بسیار بی ادبانه ای کردند.
  • امید DE ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
    77 4
    ما همه انسان هستیم و نیازمند عفو گذشت خلق و خالق
  • بی نام A1 ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
    این آقا احتمالا مریضه که دوست داره همش تو دوربین باشه. یعنی کار و زندگی نداره که فقط دنبال دوربین صدا و سیما در هر نقطه ی شهره؟ اما خوب از آقای قرائتی بعید بود این حرکت. درسته که به خاطر دوربین اومده اما شاید اون مطالبی که اونجا گفته می شه یکجای زندگی اش به دردش بخوره. پس حتی به بهانه ی دوربین هم که شده بیاد تو این جلسات بد نیست. البته بیاد و هی وول نخوره که دوربین بگیرتش و نظم اونجا رو رعایت کنه و حواس بقیه رو پرت نکنه.
  • بی نام IR ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
    پخش زنده نبوده چون میگه فیلم رو نگه دار. باعث و بانی پخش فیلم با قصد و غرض پخش کرده. نمیخوام از اتفاق ناخوشایند رخ داده دفاع کنم شاید لحظه ای عصبانیت بوده ولی این آقای دوربینی گندش رو در میاره. برداشتی که از کارهاش میشه مسخره بازیه. من چون ایشون رو از نزدیک دیدم و میدونم کارمند یک اداره دولتی است بعید میدونم عقب ماندگی ذهنی داشته باشه. خلاصه هر جایی از این کارها نباید کرد.
  • ن A1 ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
    94 7
    اینکه شخصی در طی این سالها همیشه تلاش کرده در دوربین دیده بشه، نشون میده که روحیات آقای دوربینی این چنین شکل گرفته و این کارهاش فقط در جهت برطرف کردن اون نیاز خاصی هست که در درونش وجود داره. هرچند غیرطبیعیه ولی باید کاملا محترمانه و از دیدگاه روانشناسانه باهاش برخورد کرد. نه اینکه بگن پاشو برو بیرون
  • بی نام A1 ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
    درسهایی از قران برخورد با افرادیست که به حقوق دیگران احترام نمی ذارن . اقای دوربینی حق ندارن بخاطر علایق شخصی اون همه جمعیت رو از فردی که جایگاه تفسیر کلام خداوند رو داره محروم کند و حواسشو پرت کند . برخی حقوق دیگران رو دوست دارن برای علایق شخصی نادیده بگیرن . اون دسته از دوستانی هم که قران رو قبول ندارن و حق رو از منظر خودشون ترسیم میکنن میتونن برن بیرون از ایران .
  • بی نام IR ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
    96 8
    باسلام وعرض ادب. شخصاانتظار بر خوردی این چنین توهین امیز ازاستاداخلاق جناب قرائتی بااقای دوربینی رانداشتم برایم دوراز انتظار بود. من اگه جای اقای قرائتی باشم تااخرعمراقای دوربینی هرجابرنامه داشته باشم می برم وجلوترازهمه مینشونم.وصدالبته انقدرتمرین میکنم که بخاطر حضوراین بنده خدای کم توقع ودلخوش به دبده شدن درسیماحواسم پرت نشه.اجرکم عندا....ورسول..
  • بی نام A1 ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
    63 9
    ریختن آبروی افراد اونم تو رسانه ملی کار شایسته ای نیست ... اکنم از کسی که معلم اخلاق و قرآنه... خویشتن داری در این شرایط نشان دهنده آمیخته شدن قرآن با گوشت و پوست افراد می باشد. به نظر من ایشون باید به طور نامحسوس می گفت ایشون رو بلند کنن و بفرستتش بیرون....
  • بی نام GB ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
    71 7
    من از اقای دوربینی انتظار ندارم اما از آقای قرائتی انتظار فراوان دارم.
  • بی نام DE ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
    80 5
    چنین رفتاری از یک معلم قرآن بسیار ناشایست بود جناب قرآئتی حق بردن آبروی یک انسان را نداشت و نباید این گونه خوارو خفیفش میکرد اگر جناب قرائتی واقعا معلم قرآن است باید از آقای دوربینی در جلوی دوربین عذر خواهی رسمی کند و از ایشان حلالیت بطلبد
  • شمس تبریزی A1 ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
    هر وقت شما به خاطر اشتباهتان در انعقاد برجام از ملت شریف ایران عذرخواهی کردید، حاج آقا هم از دوربینی عذرخواهی میکنه. واقعا تعجب میکنم در این وانفسا که این برجام فضاحت بار چنین اوضاعی را پیش آورده، حامیان برجام با طرح موضوعات مبتذل فرار رو به جلو میکنند و اذهان را منحرف میکنند. عزیزان من، الان دیگر زمان دلارامی نیست. ممه دلارام ها را لولو برد. الان موسم دلواپسی ملی است ای برادران و خواهران. الان زمانی است که پنجه چدنی از زیر پوشش مخملین بیرون آمده. این حرفها و این تیترها متعلق به زمانی بود که هنوز مخمل کنار نرفته بود ای رفقا. الان زمانی است که برادر مهاجری باید به اصل خود که همانا حاج حسین شریعتمداری سلمه الله هستند رجوع کنند، نه اینکه همچنان بر سبیل سبز قلم بزنند.
    • بی نام A1 ۰۵:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۵
      11 6
      شمس تبریزی هم اندازه تو شطحیات نمی گفت ادبیات اون مراد بی ادبت رو هم اینجا به کار نگیر. اینجا خونواده حضور داره.
    • بی نام A1 ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۵
      باز خوبه برجام هست که شما همه چیزو ربط میدین به برجام. چقد برجام توی ذهنتون تاثیر گذاشته ک حالا چ خوب چ بد فقط با کنایه زدن به برجام همه چیز رو ماست مالی کنید منطقی بودن خوبه , تمرین کنید توهم توطئه خوب نیست .....دلواپسی در همه دوران بوده, ادمای دلواپس همون ادما هستن....ژست دلواپس بودن اخیرا مد شده: چرا یسری از افراد فکر میکنن کشورشونو بیشتر از افراد دیگه دوست دارن؟ برجام یا امثال برجام با کار شبانه روزی ظریف احترام زیادی براش قائلم نقد و بررسی نماینده های مجلس خودمون بوده... اگر خودتون جای اقای دوربینی بودین همین حرفو میزدین؟ اگه خودتون در یک مجلسی نشسته باشین و کسی در جلوی اینهمه ادم خطابتون کنه و مردم بخندن بازم همین حرفو میزدین؟ ابروی یک مومن
  • بی نام US ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
    72 3
    بسیار زشت و ناپسند و مستوجب استغفار و حلالیت
  • مهديار A1 ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
    60 9
    با ادم مريض بايد با مدارا رفتار كرد نه با تحقير و توهين
  • رحمتی A1 ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
    32 57
    آقای قرائتی شما از روحانیونی هستیدکه من دوستش دارم. برای این که در حوزه تخصصی خودت کار کردی و از موقعیت و شهرتت سوء استفاده نکردی و آلوده شورای شهر و مجلس و کابینه نشدی. این بنده ی خدا آقای دوربینی هم به مشاوره احتیاج دارد،مثل همه ما. اما کاش یک درصد از این توپ و تشر را به اختلاسگر ها و دزدهای بیت المال و زمین خوارها و رانت خوارها و حقوق نجومی بگیران و آن مسئولانی که به آرمان های امام ره و شهدا خیانت کردند ، هم می زدی. در کل ، ملت ضعیف کشی هستیم.
  • بی نام A1 ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
    111 7
    امامزاده است طرف اومده نشسته چرا یکی باید به خودش حق بده دیگری رو از مسجد و امامزاده بیرون کنه اونم با نیت خوانی؟ اون بنده خدا که ساکت نشسته بود شما از کجا نیتشو خوندی و بیرونش انداختی؟فرضا که دوست داره تو دوربین هم دیده بشه این کجاش گناهه؟ نکنه تو دوربین دیده شدن هم حروم شده ما نمی دونیم؟
  • بی نام DE ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
    کاملا کار بجایی کرد آدمی که یک عمر ایران فهمیده که تمام وقت خودش رو برای نشان دادن و خود نمایی هدر میکنه باید یک نفر آدمش میکرد عالی بود
    • بی نام A1 ۰۵:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۵
      12 1
      یعنی شما متوجه نشدی اون بنده خدا حال درستی نداره؟
  • بی نام IR ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
    98 12
    این برخورد با واکنش منفی کاربران شبکه های اجتماعی روبرو شد. حق هم داشتند. اون بیچاره کاری به کسی نداشت. اونجا نشسته بود مثل بقیه تماشا میکرد. خب شما 40 سال جلوی دوربین متکلم وحده بودید، با این بنده خدا که کل لحظه های جلوی دوربینش سر جمع به 1 ساعتم نمیرسه چکار دارید؟
  • ایران A1 ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
    113 6
    بیچاره جلوی اون همه آدم چه خجالتی کشید. یه جوری حرف زد انگار اون انسان نیست.
  • علی سیفی A1 ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
    36 62
    سلام متاسفم و از همه دوستاران قران و عترت و بینندگان عزیز عذر خواهی میکنم ضعف ، مریضی ، پیری و کم حوصلگی اقای قرائتی رو به حساب اسلام و قران نگذاریم ،بالاخره این بنده خدا هم که معصوم نیست اشتباه کرد و درستش و راه جبرانش هم عذر خداهی است خدایا انی و لحظه ای ما را به نفس خودمان وا نگذار . الهی امین
  • احمد A1 ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۵
    سلام آقای قرائتی متاسفم. نتیجه زحمت چندین ساله خود را با یک حرکت ناشایست زیر سوال بردی.
  • بی نام A1 ۰۱:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۵
    قرائتی کار بسیار خوبی کرد این‌اقا برای خودش دکان درست کرده همه جا اویزون دوربینه حالا بهش جایزه هم دادن چند وقت قبل چون همه جا جلوی دوربین میندازه خودشو که واسه بقیه هم‌ الگو بشه .
  • رضا FR ۰۱:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۵
    البته اگه قرائتی فردی رو مامور میکرد که دوربینی رو بیرون کنه بدون اینکه اعلام کنه، دوربینی قبول نمیکرد و درگیری درست میکرد. فوق العاده سمجه و کوتاه نمیاد.
  • بی نام A1 ۰۲:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۵
    101 6
    کاربسیار زشتی کرد
  • رضا خ A1 ۰۴:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۵
    55 5
    حاج آقای قرائتی افتادگی آموز اگر طالب فیضی هرگز ...
  • maryam A1 ۰۴:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۵
    63 7
    آقای دوربینی هم دارای شخصیت و عزت نفس هست و وظیفه ی همه ی ماست که به شخصیت آدم ها احترام بگذاریم. آقای‌قرائتی‌ شما که خودت ماشالله علم داری به این‌چیزااین‌ چه کاری بود کردی.. شما شخصیت اون‌آقارو بردی..حتی عذر خواهی هم‌کنی‌ دردی دوا نمیکنه:
  • وحید US ۰۵:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۵
    24 2
    پس راسته امام زمان هنوز ۳۱۳ تا یار نداره.......
  • سعید A1 ۰۵:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۵
    3 25
    اتفاقا کار بسیار درستی انجام داد.مرسی اقای قرائتی
  • غفاری A1 ۰۵:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۵
    6 18
    حق با آقای قرائتی است .با دهها دلیل میشود ثابت کرد . مبارزه با ریاکاری یک دلیل
  • محمود IR ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۵
    51 6
    کار آقای قرائتی بسیار زشت بود و باید پوزش بخواهد
  • بی نام DE ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۵
    53 6
    سلام واقعا متاسفم اولا اگر اعصابشون ضعيفه دعوت رو قبول نكنن در ثاني به فرض برنامه زنده نبود جمعيتي كه اونجا هستن رو چي ميفرماييد واما كساني كه ميگن كار خوبي كرد يك لحظه خودشون رو بزارن جاي اون اقا شايد ايشون نوعي وابستگي به دوربين دارند كه يك نوع اختلال در رفتار هست بهتر بود در يك جلسه ي خصوصي با اون اقا صحبت ميكردن و كمك ميكردن تا اين مشكلشون حل بشه پس خواهشمندم رفتارهاي زشت رو توجيه نكنيد در فرمايشي از معصومين ع ديدم كه كار زشت زشت است حتي اگر از علامه ي دهر سر بزند وكار خوب خوب است حتي اگر از يك بي دين سر بزند
  • مسعود IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۵
    54 15
    اگر آقای قرائتی عذرخواهی نکند برای همیشه کلاس های ایشان را تحریم خواهم کرد.
  • میلاد از رشت A1 ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۵
    11 57
    چند ساعته که این کلیپ رو دیدم خیلی فکر کردم اما وقتی اون همه مطلب درست و خوب از آقای قرائتی یاد گرفتم نتونستم خودم رو متقاعد کنم که رفتارش زشت بود و این مدل امر به معروف اشتباهه ضمناً هنوزم متقاعد نشدم این نوع امر به معروف درسته نکته بامزه ماجرا اینه که خیلیایی که دین رو قبول ندارن از منظر دین حرکت ایشون رو اشتباه میدونن خدا کنه هر چه سریعتر علت کارش رو یا خودش یا کسی از خودش بالاتر توضیح بدن اما یه نکته قابل تأمل: بچه ها دوس دارن دیده بشن و خودنمایی کنن و این خودنمایی در بچگی عیب نیست. اگه این نیاز توی بچگی ارضا نشه توی بزرگسالی قطعاً یه آسیب اجتماعی محسوب میشه و ممکنه خیلی خطرناک هم باشه. پس پدرا و مادرای عزیز خواهشاً به این نیاز بچه هاشون توجه کنن.
  • بی نام A1 ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۵
    15 2
    اقای قرائتی لطفآ عذرخواهی کنید
  • محمد حسین IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۵
    12 2
    واقعاً که از شما انتظارش نبود
  • محمد A1 ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۵
    11 19
    بسيار كار بجا و درستي كرده مردم ما بجا اينكه يه ذره منطقي باشن ، الان همه فاز احساسي برداشتن كه واي چرا اينو گفته و .. همه هم الان مومن و خداشناس شدن ك ابروي اون اقا رفته و ازين حرفا... بريد جمع كنيد بابا
  • سید A1 ۰۶:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
    18 8
    آقای قرائتی بسیار کار اشتباهی کردند
  • بی نام A1 ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
    6 1
    آقای قرائتی رسما عذرخواهی کردند.
  • داوود A1 ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۷
    0 0
    سلام بزرگواران یکم منطقی صحبت کنید. این رفتاری که جناب اقای دوربینی انجام میدن واقعا مخالف تعالیم اسلام هست.اسلام دعوت به خاکساری و خمول میکنه و متاسفانه ایشون دوست دارند همش جلوی دید باشند. خوب این یک رذیله ی اخلاقی است و معلومه که یک معلم اخلاق که عمری با قران سروکار داره چنین رفتاری رو نمیپسنده و بلکه هیچ روشن ضمیری چنین اخلاقی رو نمیپسنده. پس اینکه اقای قرائتی از این اخلاق ایشون ناراحت شدن کاملا طبیعی و منطقی است ولی از انصاف نگذریم شایسته بود یه کم بهتر با ایشون رفتار میکردن همونطور که خوده اقای قرائتی هم بیان کردن که بایستی بهتر باایشون رفتار میکردم ضمن اینکه ایشون رسما هم از اقای دوربینی معذرت خواهی کردند. گذشته از اینها هیچکس رو معصوم مطلق ندونید.معصومین مطلق فقط14نفرهستن