۰ نفر
۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۹
«شرخر» انسان عجیبی است

باید اعتراف کنم با وجود گذشت ۳۷ بهار از زندگی، تا همین پریروز، هنوز «شرخر» ندیده بودم؛ آن هم در حال اجرای وظیفه! تنها درباره‌اش شنیده بودم و حتی نتوانسته بودم یک تصویر ذهنی درست و حسابی هم از ایشان داشته باشم.

اما پریروز حوالی ظهر و درست روبروی یک رستوران که عمده کارش طبخ و فروش غذای "بیرون بر" است؛ ندیده ام را دیدم.

یک انسان، یا شاید واژه بهترش یک موجود نسبتا قد بلندِ چاقِ تقریبا کچل با چهره ای خشمگین و صدایی سهمگین که سمفونی صدایش و طنین رسایش تا چند خیابان آن طرف تر هم می رفت.

و من تازه آن روز از نزدیک دیدم و لمس کردم که علاوه بر شکل و شمایل ترسناک آقای "شرخر"، انکر الاصواتی ایشان چقدر لازمه کارشان است وقتی نعره زنان آبروی انسانی را می برند.

بنده خدا صاحب رستوران که در آن محل حسن شهرت دارد برای نقد شدن چک هایش تنها دو روز از آقای "شرخر" زمان می خواست.

چیزی که از این تئاتر خیابانی سخیف دستگیر من شد صدای شکستن غرور مردی بود در برابر دیدگان همسرش و سرازیر شدن عرق شرم آبروریزی در بین اهالی و کسبه محل.

پریروز تازه متوجه شدم که "شرخر" چه انسان یا بهتر بگویم موجود....عجیبی است؛ متاسفانه.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 718963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۹
    8 1
    اون کسی که پول دیگران رو می گیره و چک میده موظف به پرداخت دین خودش هست. قطعا اگر نگران آبروی خودش بود به فکر پرداخت پول مردم بود. لطفا یه طرفه قضاوت نکنیم. فکر اون بنده خدایی هم باشیم که نتیجه زحماتش در اختیار اون آدم با آبروست و دستش به جایی بند نیست
  • امین IR ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۷
    0 0
    ببینید طرف کارش به کجا رسیده که شرخر گرفته تعدادی از مردم چون از نقص قوانین وبروکراسی های پیچیده دادگاهی اطلاع دارند خیالشون راحته که هرکاری هم بکنن کسی کارشون نداره به نظرمن کارخیلی خوبی کرده و اصلا دلم به حال اون رستوران دار نمیسوزه حقش بوده ببین چه بلایی بر سر طرف آورده وگرنه استخدام شرخر معمولا اخرین گزینه است و وقتیه که دیگه طلبکار به اینجاش رسیده و پوست بدهکار زیادی کلفت بوده