۰ نفر
۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۰

شاید نوجوانان ایران نباید آن خطای نابخشودنی را مرتکب می شدند و 4گل به آلمان می زدند. آن 4 گل باعث شد تا جام جهانی نوجوانان را به فوتبال محلات تشبیه کنند و بعد در خلوت خود بگویند برد مکزیک اصلا کیف ما را کوک نکرد؛ چون عقب نشستیم.

 

صعود نوجوانان ایران به جمع 8 تیم جام جهانی اما نتوانست دل خیلی ها را آرام کند. ذهن خلاقانه و توهم تیزهوشانه برخی دوباره به کار افتاد تا به شکم بخیه خورده فوتبال ایران دوباره چنگ بزنند!

این بار خیلی ها گفتند چرا مقابل مکزیک فقط دو گل زدیم و آن گاه که گل زدیم چرا عقب کشیدیم!

جل الخالق؛ امروز همه آنهایی که تیم نوجوانان را نمی شناختند و حتی نام سرمربی اش را نمی دانستند مفسر و آنالیزور تیمی شده اند که مکزیک را هم در مرحله حذفی شکست داد.

این تیم دیگر باید چه می کرد تا دل شما آرام می شد؟ لعنت بر این افکار پوسیده ای که در فوتبال ایران ریشه دوانده؛چه ریشه متاستاز گونه ای !

هر چقدر جلو می رویم عده ای پر روتر و گستاخانه تر از همیشه به این فوتبال می نگرند. گویی تیم نوجوانان بدهکار آنهاست؛

شما تا دیروز کجا بودید؟ در مرحله مقدماتی موفق شدیم هر تیمی را شکست بدهیم. آلمان را با 4 گل بدرقه کردیم و در مرحله مقدماتی تا جایی که بدن ها جواب می داد موفق شدیم مکزیک را شکست بدهیم.

نکند فکر کردید این جام محلات است یا فوتبال گل کوچک دهه 60 است که به هر تیمی 10 گل می زنند؟ جام جهانی را با کدام کاپ محله ای اشتباه گرفته اید؟

به جای این که مرهم دل این تیم باشید که در سکوت خبری مثل تمام ادوار گذشته به راهش ادامه مي داد و این تیم را تشویق کنید که محکم تر از همیشه به این راه ادامه بدهد شده اید  تحلیل گر عقب نشینی تیم نوجوانان در نیمه دوم!

مقابل مکزیک باید چه می کردیم؟ 7 گل دیگر به این تیم می زدیم؟ مگر اسپانیا چگونه مقابل فرانسه بازی کرد؟

شاید نوجوانان ایران نبايد آن خطای نابخشودني را مرتکب می شدند و 4گل به آلمان می زدند. آن 4 گل باعث شد تا جام جهانی نوجوانان را به فوتبال محلات تشبیه کنند و بعد در خلوت خود بگویند برد مکزیک اصلا کیف ما را کوک نکرد؛ چون عقب نشستیم.

بعضی ها اما بیمارتر از این حرف ها هستند و با صدای بلند گفتنه اند این برد به دلشان نچسبید!

چه دل های شکننده ای؛ فدای این احساس غریب شما که هر اتفاقی را وارونه تحلیل می کنید. جام جهانی را با خانه خاله جان اشتباه گرفته اید. اینجا که جای خاله بازی نیست.

اینجا محل تحسین تیمی است که در جام جهانی نوجوانان گل کاشت. تا همین جا هم از سرتان زیاد بود.

فوتبالی که الهلال برایش رئال مادرید است وقتی 4 گل به آلمان می زند یا مکزیک را شکست می دهد و جزو 4 تیم برتر جام جهانی می شود این چیزها از سرش هم زیاد است.

 

*نکته: این مطلب در تاریخ 27 مهر ماه 96 به عنوان مطلب شماره یک در صفحه 2 روزنامه خبر ورزشی منتشر شده است

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 719157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =