مدیریت مصرف باید جدی گرفته شود /همزمان با موچ جدید گرما از هفته بعد مصرف برق افزایش می یابد

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: مصرف برق اوایل هفته آینده افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرآنلاین منطقه مازندران- قاسم شهابی  اظهار کرد: روزهای گرمای را سپری کردیم و همچنین با توجه به پیش‌بینی هواشناسی روزهای گرمی را نیز پیش رو داریم.

وی بیان کرد: براساس پیش‌بینی هواشناسی دمای هوا اوایل هفته آینده تا 40 درجه سانتی‌گراد می‌رسد و همین طور مصرف نیز افزایش می‌یابد تمام تلاش ما این است این مدت را بدون خاموشی سپری کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران ادامه داد: با توجه به پیش‌بینی افزایش مصرف به‌طور حتم در برخی مناطق با مشکل مواجه خواهیم شد.

این مسؤول با تأکید بر اینکه بحث مدیریت مصرف باید جدی گرفته شود، خاطرنشان کرد: همه افراد با توجه به گرمای هوا در زمینه کاهش مصرف برق از هیچ کوششی دریغ نکنند حتی خاموش کردن یک لامپ اضافی نیز مؤثر است.

شهابی با بیان اینکه تمام دستگاه‌های اجرایی، ادارات، بیمارستان‌ها و کارخانه‌ها دیزل‌‌ها را وارد مدار کنند، اضافه کرد: توصیه ما به مردم نیز این است که از مصرف لوازم برقی مصرف همزمان با کولر پرهیز کنند.

وی یادآور شد: با توجه به گرمای هوا ساعت کاری ادارات تغییر یافته و صبح‌ها از ساعت 6:30 دقیقه و بعد از ظهر ساعت 13:30 دقیقه خاتمه می‌یابد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با اشاره به کاهش پنج درصدی مصرف برق زمان تغییر ساعت کاری ادارات، گفت: با یک ساعت تغییر در ساعت کاری ادارات، دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها 90 مگاوات در مصرف برق صرفه‌جویی شده که بسیار مؤثر بوده است.

 

46

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 691105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =