محسن مهرعلیزاده به عنوان استاندار اصفهان خواستار برکناری مدیرعامل باشگاه سپاهان شده است؛ آن هم در شرایطی که چنین تغییراتی اصلا در حیطه اختیارات او نیست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محسن مهرعلیزاده نامه ای به مدیرعامل كارخانه فولاد مباركه نوشته و در قامت استاندار اصفهان ازاو خواسته كه سریعا در مدیریت باشگاه سپاهان بازنگری شود و نتیجه آن را هم اعلام كنند.
از آنجا كه مهرعلیزاده احساس كرده كار بسیار خوبی انجام داده، این نامه را در صفحه اینستاگرام خود هم منتشر كرده است. اما این دخالت استاندار اصفهان در امور باشگاه سپاهان در شرایطی صورت می‌گیرد كه این باشگاه، هیات مدیره دارد و هر سال مجمع برگزار می‌كند.
باشگاه سپاهان زیرمجموعه كارخانه فولاد مباركه است و كارخانه فولاد هم اگر به بخش دولتی ارتباط داشته باشد، مربوط به وزارت صنعت می‌شود كه تغییرات در مدیریت این باشگاه نهایتا باید توسط وزارت صنعت پیگیری شود نه استاندار اصفهان.
مهرعلیزاده كه سابقه ریاست سازمان تربیت بدنی را در كارنامه دارد، به عنوان استاندار نهایتا می‌تواند از نتایج سپاهان ابراز نارضایتی كند نه اینكه حكم به بركناری مدیرعامل باشگاه بدهد. مهرعلیزاده شخصی است كه در دوره ریاستش بر ورزش ایران، حكم عزل روسای فدراسیون ها توسط رئیس سازمان تربیت بدنی را وارد اساسنامه فدراسیون ها كرد كه این اقدام، ضربه بزرگی به ورزش ایران زد.

 

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 747439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =