معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان گفت: با برگزاری انتخابات انجمن موسیقی استان گلستان، این انجمن فعالیت خود را آغاز کرد.

قاسم قندهاری در جمع خبرنگاران  با اشاره به اینکه 18 نفر برای شرکت در انتخابات انجمن موسیقی استان گلستان نامزد شدند، اظهار داشت: از بین 194 نفر اعضای انجمن و واجد شرایط رای، 118 نفر در انتخابات حاضر بودند.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان تصریح کرد: تعداد نامزدهای انتخابی 20 نفر بود که 2 نفر قبل از آغاز انتخابات انصراف دادند.

وی تعداد شورای انجمن موسیقی استان را 7 نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد 4 نفر توسط هنرمندان به عنوان عضو اصلی و یک نفر به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب و 3 نفر از طرف اداره کل برای شورای انجمن منصوب می‌شوند.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ادامه داد: بهنام پهلوان نژاد با 54 رای، محمود پهلوان نژاد با 51 رای، سهیل سرکرده با 36 رای، حامد جنتی با 31رای به عنوان اعضای اصلی و محمود گلی با 28رای به عنوان عضو علی البدل شورای انجمن موسیقی از سوی هنرمندان انتخاب شدند.

قندهاری درباره فعالیت انجمن موسیقی استان، اظهار کرد: این انجمن زیر نظر انجمن موسیقی کشور و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان که فعالیت‌های هنری را ساماندهی کرده و به شناسایی استعدادها و ظرفیت های هنرمندان موسیقی در شهرهای استان می‌پردازد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 476427

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =