سفیر برزیل: با فدراسیون فوتبال کشورم برای بازی دوستانه با ایران مذاکره می‌کنم

سفیر برزیل در تهران صبح امروز (دوشنبه) در محل فدراسیون فوتبال کشورمان با رئیس این فدراسیون دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، رودریگو دی آزردو سانتوس، سفیر برزیل در تهران صبح امروز در محل فدراسیون فوتبال با مهدی تاج دیدار کرد.
سانتوس در ابتدا گفت: حجم مبادلات تجاری دو کشور به حدود 2.5 میلیارد دلار رسیده است و از نظر سیاسی هم خط فکری نزدیک به هم و مشترک داریم. در چنین شرایطی می‌توان به تقویت روابط ورزشی دو کشور فکر کرد. من کمتر از یک سال است که به ایران آمده‌ام و در این مدت مدیران رده بالای سه وزارتخانه ما برای عقد قراردادهای مختلف در ایران حضور پیدا کرده‌اند. من تمایل دارم که تیم‌های مختلف ورزش اول دو کشور در فوتبال، ارتباط بیشتری با هم داشته باشند. شما در فوتسال و فوتبال ساحلی به سطحی ممتاز رسیده‌اید.
سفیر برزیل در تهران سپس به دلیل حضورش در فدراسیون فوتبال اشاره کرد و گفت: موضوع اصلی حضور من در فدراسیون، دعوت تیم ملی برزیل به ایران است. می‌دانم این کار بسیار سختی است، اما من رابطه‌ بسیار خوبی با کنفدراسیون فوتبال برزیل و دبیرکل این کنفدراسیون دارم. امیدوارم در جلسه هفته آینده با مدیران فوتبال برزیل بتوانم آنها را راضی کنم. البته پیدا کردن یک جای خالی در تقویم فشرده تیم ملی برزیل هم کاری دشوار است. دقیقاً نمی‌دانم هزینه‌های این بازی چقدر است، اما امیدوارم شرکت‌ها و بانک‌های ایرانی بتوانند در کنار هم اسپانسر این بازی بزرگ شوند. البته قبل از بازی دو تیم ملی ایران و برزیل باید یک تیم باشگاهی برزیل به ایران بیاید تا ایرادهای انجام بازی اصلی در جریان این بازی باشگاهی شناخته و مرتفع شود.
سانتوس در پایان از علاقه‌اش به آبادان که به برزیل ایران مشهور است سخت گفت و یادآور شد: می‌دانم آبادان چه اتمسفری دارد و مردم آن چقدر به برزیل علاقه دارند. خیلی دوست دارم یک روز به آنجا بروم و یک بازی صنعت نفت را از نزدیک ببینم.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 736039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =