مدیر کانون زبان استان گفت : بیش از 3 هزار و 500 زبان آموز در استان مشغول به آموزش و 3 هزار زبان آموز نیز در نوبت انتظار جهت آموزش در این مرکز هستند.

محمد مردانی درگفتگو باخبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین  با اشاره به افزایش شعب آموزشی کانون زبان ایران در استان افزود  5 مدرس در سه مقطع کودک، نوجوان و بزرگسال در شهرستان فارسان  جذب شد .

به گفته وی: در شهرستان شهرکرد مرکز کانون زبان ایران شهید باهنر در بخش آقایان و مرکز کوثر در بخش بانوان فعال بوده و شهرستانهای بروجن، فارسان و فرخشهر نیز با چند کلاس آموزشی مشغول به کار هستند.
رئیس کانون زبان ایران افزود: جذب مدرس زبان یکی از مشکلات اصلی در راستای زبان‌آموزی در این استان است و در مراکز زبان‌ آموزی از مدرسان بسیار مجرب استفاده می‌شود.
وی با اشاره به آموزه‌های معتبر این کانون در خاورمیانه افزود: کتاب‌های کانون زبان ایران متناسب با فرهنگ ایرانی و اسلامی تدوین می‌شود و آموزش در سراسر کشور به صورت یکسان صورت می‌گیرد.
این مسؤول از فراهم بودن شرایط برای آموزش زبان‌آموزان در نقاط مختلف کشور در این کانون خبر داد و یادآور شد: توسعه آموزش زبان‌های مختلف به ویژه عربی و فرانسه با توجه به جذب مدرس در مراکز کانون زبان ایران چهارمحال و بختیاری اجرا خواهد شد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 738066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =