وزیر راه و شهر سازی در بازدید از غرفه شرکت آمیکو بر ضرورت استفاده از توانمندی های بخش خصوصی در حوزه حمل ونقل تاکید کرد.

به گزارش خبرآنلاین، عباس آخوندی، در حاشیه افتتاح دومین نمایشگاه حمل و نقل و صنایع وابسته با حضور در غرفه شرکت آمیکوضمن بازدیشد از تولیدات جدید این شرکت از نزدیک در جریان فعالیتهای شرکت آمیکو قرار گرفت.
وزیر راه و شهر سازی در این بازدید با تاکید بر توانمندی های بخش خصوصی در عرصه های مختلف و بویژه صنعت حمل ونقل و لزوم توجه به درون گرایی در اقتصاد مقاومتی تصریح کرد : برای تشویق از تولید و برند ملی آمیکو بعنوان تولید داخلی ، امیدوارم بخشهای مختلف وزارت راه و شهر سازی بتوانند از تولیدات این شرکت استفاده نمایند
غلامرضا صادقیان، مدیر عامل شرکت آمیکو نیز در این بازدید گفت: افتتاح این نمایشگاه توسط شخص وزیر و حضور ایشان در کنار تولیدکنندگان بخش خصوصی مایه دلگرمی فعالان این عرصه خواهد بود.
صادقیان افزود: محصول جدید وانت پیکاپ دوکابین آمیکو با موتور یورو ۵ ،قدرت ۲۴۰۰ سی سی بوده و تنها خودرو ساخت داخل با استانداردهای ۸۸ گانه است.
مدیرعامل شرکت آمیکو ادامه داد:با تلاش کارکنان مجموعه گروه صنعتی آمیکو در منطقه آزاد ارس در حال حاضر روزانه تعداد ۴۰ دستگاه از وانت پیکاپ جدید در شرکت آمیکو تولید می گردد.
گفتنی است دومین نمایشگاه حمل و نقل و صنایع وابسته با حضور وزیر راه و شهرسازی و مقامات مسئول مرتبط با این حوزه امروز یکشنبه (۲۶ آذرماه) در محل مصلی تهران افتتاح شد.
در این نمایشگاه ۲۰۵ شرکت حضور دارند که اکثریت شرکت‌های حاضر از فعالان بخش خصوصی هستند. این نمایشگاه به مدت سه روز از ۲۶ تا ۲۸ آذرماه در محل مصلی امام خمینی برگزار می‌شود.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 738236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =