دونالد ترامپ سوژه نویسنده «لینکلن» شد

ایسنا نوشت: تونی کوشنر نویسنده برنده جایزه پولیتزر، نمایشنامه‌ای با موضوع دونالد ترامپ می‌نویسد.

به گزارش هافینگتون پست، تونی کوشنر که اعتقاد دارد دونالد ترامپ به شدت از لحاظ روانی بیمار است، قصد دارد رئیس‌جمهور آمریکا را سوژه نمایشنامه‌ جدید خود کند.

کوشنر که نمایشنامه طولانی «فرشتگان در آمریکا» را درباره شیوع ایدز در دوران ریاست‌جمهوری رونالد ریگان نوشت و به خاطر این اثر جایزه مهم پولیتزر را از آن خود کرد، این‌بار درباره ترامپ قلم می‌زند.

او یکی از نویسندگان فیلم نامزد اسکار مونیخ است و نویسندگی فیلمنامه فیلم اسکاری «لینکلن» را بر عهده داشته است.

او در گفت‌وگو با دیلی بیست»توضیح داده که مراحل ابتدایی کار بر روی اثری نمایشی‌اش را می‌گذراند. این نمایشنامه درباره یک کابوس که همان راه پیدا کردن ترامپ به کاخ سفید است، نوشته می‌شود.

کوشنر در این‌باره گفت: «این اثر درباره مردی است که تنها شش ماه است به کاخ سفید رفته. مسلما او مثل احمق‌ها رفتار می‌کند و من و هر کس دیگری می‌توانیم به این درک برسیم که چه اتفاقاتی در حال وقوع است.»

نمایشنامه جدید او درباره یک سال پیش از رئیس‌جمهور شدن ترامپ و چند ماه اول ورود او به کاخ سفید است.

این نویسنده آمریکایی درباره رئیس‌جمهور کشورش گفت: «او آدمی است که من به عنوان یک نویسنده از او حذر می‌کنم، چون فکر می‌کنم او در مرز روانپریشی قرار دارد. به نظر من قطعا تناقض خیلی خوب در نمایشنامه می‌نشیند، اما او واقعا آدم خسته‌کننده‌ای است. وضعیت ترسناک است چون تمام قدرت به دست اوست، بدون این‌که قابلیت‌های ذهنی لازم را داشته باشد. به نظر من او شدیدا از لحاظ روانی بیمار است و این واقعیت که او در کاخ سفید است، خیلی ترسناک است. او دقیقا از آن دسته آدم‌هایی است که دوست نداری در میهمانی گیرش بیفتی.»

این نمایشنامه و فیلمنامه‌نویس ۶۱ ساله در ادامه درباره بی‌جا نبودن مقایسه ترامپ و هیتلر گفت: «نمی‌شود ترسناک بودن ترامپ را نادیده گرفت. ریگان هم منزجرکننده بود، اما نه تا این حد پَست.»

58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 688955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =