دادستان کل کشور گفت: درخت انقلاب اسلامی ایران ریشه دارتر و عمیق تر از این است که حرف های شخصی مانند ترامپ بتواند کوچکترین اثری بر آن بگذارد.

به گزارش خبرآنلاین ، حجت الاسلام والمسلمین منتظری در حاشیه مراسم تودیع و معارفه معاون سیاسی و امنیتی دادستان کل تاکید کرد:از شخصی مانند ترامپ و از دولت استکباری آمریکا جز این انتظاری نیست اما اراده ملت بزرگ ایران با چنین لفاظی هایی مصمم تر خواهد شد.

وی گفت: ملت ما همان گونه که در طول قریب به چهل سال نشان داده‌ است، مهمترین و بزرگترین دشمن خود را آمریکا و صهیونیسم می‌داند و این مطالبی که دولتمردان آمریکا و رئیس جمهور این کشور مطرح می‌کنند اراده ملت ما را مصمم‌تر کرده و می‌کند و ملت ایران متوجه می‌شوند که دشمنی امریکا علیه ملت که امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب همواره بر آن تاکید داشته‌اند، همچنان استمرار دارد.

دادستان کل کشور با اشاره به اینکه سخنان ترامپ تاثیری و تغییری در مواضع جمهوری اسلامی ایران ایجاد نخواهد کرد افزود: نظام جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران قطعا با این بادها نمی‌لرزد و درخت انقلاب بسیار ریشه‌تر دار و عمیق‌تر از آن است که این حرف‌ها بتواند کوچکترین اثری بر آن بگذارد.

منتظری تصریح کرد: کوچکترین نگرانی از این حرف‌ها و نسبت به مسائلی که پیش آمده نداریم و ان شاءالله دولتمردان همانگونه که در سخنان شب گذشته رئیس جمهور محترم مشاهده کردیم، در صحنه‌های مختلف و عرصه‌های سیاسی پاسخ مناسب ترامپ را خواهند داد.

وی افزود: مردم بزرگ ایران در کنار دولتمردان در عمل جواب یاوه سرایی‌های ترامپ را در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و تولید خواهند داد.

 

 

 

۴۲۴۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 716975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =