چگونه از رپورتاژ آگهی برای افزایش فروش استفاده کنیم؟

به دنبال راهی جدید برای برندینگ هستید؟ درعین‌حال می‌خواهید بازدید سایت و میزان فروش و درآمد خود را افزایش دهید ؟

بهترین توصیه این است که از تمام پتانسیل های رپورتاژ آگهی (PR) استفاده کنید

در شرکت ویرلن در تلاش هستیم که رپورتاژ را از نقش مهمی که در سئو سایت دارد فراتر ببریم . زیرا در دنیای جدیدِ مبتنی بر وب، فرصت‌های جدیدی برای جذب مشتری، افزایش تقاضا برای محصولات و خدمات، بالا بردن میزان فروش و سود شرکت وجود دارد . همچنین اکنون راحت‌تر می‌توان از طریق سیستم های تجزیه تحلیل ، ارتباط رپورتاژ و نتایج واقعی افزایش درآمد را درک کرد.

هدف این است که نه تنها از رپورتاژ به بهترین نحو برای سئو استفاده کنیم ، بلکه آن را به وسیله ای کارآمد و موثر برای برندینگ و افزایش فروش تبدیل کنیم. اما چگونه ؟

استراتژی محتوا را به سودآوری وصل کنید

  • از طریق محتوای خبری مخاطبان را به برند خود علاقه‌مند کنید تا از وب سایت شما بازدید کنند.
  • سپس کاربران را به ثبت نام در سایت و یا تماس برای دریافت مشاوره دعوت کنید.
  • از طریق تولید محتوا در سایت و ارائه محصولات و خدمات در بسته و پکیج های استاندارد مخاطبان را به سفارش و خرید تشویق کنید.

چرا اکنون رپورتاژ بیشتر از هرزمان دیگر مهم شده است؟

میتوانیم انتظار داشته باشیم که PR نقش بیشتری در افزایش تقاضا، فروش و سود ایفا کند.

همانطور که میدانید مخاطبان به عنوان مشتریان فعلی و بالقوه اخبار رسانه‌ها را دنبال می‌کنند. بنابراین با کمک ویرلن رپورتاژ را در قالب اخبار منتشر کنید تا مشتریان فعلی و بالقوۀ شما آن‌ها را مطالعه کنند و به برند شما بیشتر علاقه پیدا کنند.

برای افزایش تعداد کابرانی که مطالب شما را در رسانه های خبری مشاهده می کنند ، پس از انتشار رپورتاژ آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. در نتیجه میتوانید مطمئن باشید که انتشار رپورتاژ در رسانه‌های خبری

پربازدید و معتبر میتواند مستقیماً رتبه سایت شما در نتایج گوگل را بهبود ببخشد و از این طریق بازدید سایت هم بالا میرود.

بازدید سایت به اهداف مورد نظر شما منتهی میشود ، بسته های شما شامل کالا یا خدمات به فروش میرسد و درنهایت، درآمدتان افزایش پیدا میکند.

تغییرات در پارامترهای جستجوی گوگل لینک‌ های داخل محتوای اخبار را با ارزش‌تر کرده است و حالا حتی یک لینک فالو در خبر یا مقاله مستقیماً بر روی بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO ) سایت شما تأثیر می‌گذارد.

از طرفی کار روزنامه‌نگاران بیشتر شده و درعین‌حال منابع کمتری در اختیار دارند؛ ازاین‌رو آن‌ها بیشتر از هر زمان دیگری به دنبال مطلب هستند تا به اشتراک‌ بگذارند. با استفاده از رپورتاژ خبری شرکت خود را به یک منبع قابل‌اطمینان محتوا تبدیل می‌کنید و از طریق جذب مخاطبان بیشتر ، درآمد بالاتری به دست می‌آورید.

گزارش‌های تحلیلی

گزارش‌های تحلیلی امکان سنجش اثر مستقیم PR بر افزایش فروش را ساده کرده است. با پیاده‌سازی URL های قابل‌ردیابی با UTM و یک راه‌حل تحلیلی معتبر مانند گوگل آنالیتیک ، تیم بازاریابی شما می‌تواند تأثیر PR بر افزایش بازدید از وب‌سایت، پر کردن فرم اطلاعات تماس و یا تعداد سفارش از سایت شما را اندازه بگیرد. درنهایت، شما می‌توانید مستقیماً پیگیری کنید که کدام PR به بازدید و درآمد بیشتری منجر شده است.

همچنین میتوانید از طریق وبمستر تولز گوگل با مشاهده دقیق رتبه کلمات کلیدی که در رپورتاژ هایپر لینک کرده اید ، وضعیت بهود سئو و ارتقاء رتبه سایت در نتایج جستجوی گوگل را بررسی کنید.

چطور می‌توانیم PR را به اهرمی برای تحرک تقاضا، درآمد و رشد سود تبدیل کنیم؟

اطلاعات جالب در مورد برند خود را هوشمندانه استخراج کنید، توسعه دهید و از طریق رپورتاژ اطلاع رسانی کنید. این اطلاعات می‌تواند داده‌های معتبر آماری، نظر کارشناسی یا مطالعات موردی باشند. خود را در نظر مخاطبان (که می‌خواهید محصولات را به آن‌ها بفروشید) به‌صورت یک رهبر متفکر قابل‌اعتماد تثبیت کنید.

در رپورتاژ آگهی خود، از ابزارهای چندرسانه‌ای شامل اینفوگرافیک و عکس استفاده کنید. به‌این‌ترتیب توجه کاربران را جلب می‌کنید.

در محتوای اخبار کاربران را تشویق کنید که از وب‌سایت شما بازدید کنند، مطالب را به اشتراک بگذارند و اطلاعات بیشتری را درخواست کنند و یا به بخش فروش شما در تلگرام پیام دهند.

برای سنجش نتایج از گزارش‌های تحلیلی استفاده کنید و بر این اساس کمپین رپورتاژ آگهی را تعدیل کنید. برای نمونه، گوگل آنالیتیکس  می‌تواند ترافیک وب‌سایت را قبل و بعد از یک کمپین تبلیغاتی اندازه‌گیری کند، کارهایی را که کاربران درنتیجۀ محتوا در وب‌سایت شما انجام می‌دهند پیگیری کنید و بررسی کنید چه تعداد از کابران جذب‌شده از طریق PR، تبدیل به مشتری می‌شوند.

دنیای روزنامه‌نگاری در حال تغییر است و فرصت‌های جدیدی برای PR ایجاد می‌کند تا دامنه خود را گسترش دهد و نتایج ملموس‌تری ارائه دهد. استخراج، توسعه و توزیع هوشمندانۀ محتوا تأثیر مستقیمی بر تقاضا، ایجاد طرفداران بیشتر و کسب درآمد دارد و PR را به مرکز درآمد تبدیل می‌کند.

در انتشار محتوایی سرمایه‌گذاری کنید که زمان و پول شرکت را صرف توسعه آن کرده‌اید ، سپس با شرکت ویرلن هماهنگ کنید تا زمان مناسبی را برای نشر کمپین رپورتاژ شما در نظر بگیرد تا شرکت شما در منظر عموم به یک برند پیشرو تبدیل شود.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 717405

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =