۰ نفر
۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶
هوای اصفهان در وضعیت نارنجی و قرمز

کیفیت هوای اصفهان در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت ۱۲ ظهر امروز با میانگین شاخص کیفی ۱۳۸ در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس ثبت شده است و در برخی ایستگاه های سنجش در وضعیت قرمز است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،کیفیت هوای اصفهان در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت ۱۲ ظهر امروز با میانگین شاخص کیفی ۱۳۸ در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس ثبت شده است.

کیفیت هوا در برخی ایستگاه های سنجش به وضعیت قرمز رسید و در خیابان استانداری و بزرگراه خرازی با ۱۵۱ در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم گزارش می شود. 

همچنین در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت ۱۲ ظهر امروز شاخص کیفی هوا در ایستگاه‌های میدان احمد آباد با ۱۵۰، چهارباغ خواجو ۱۳۳، خیابان دانشگاه ۱۳۶، پروین ۱۲۹ و رودکی ۱۱۷ در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس ثبت شده است.

کیفیت هوا در خمینی‌شهر با میانگین شاخص کیفی ۱۴۸، سجزی ۱۳۵، مبارکه ۱۱۰ در وضعیت ناسالم برای گروههای حساس ثبت شده است و در کاشان با ۷۹ سالم گزارش می‌شود.

گفتنی است شاخص کیفی هوا در بازه صفر تا ۵۰ نشانه هوای پاک، ۵۰ تا ۱۰۰ نشانه هوای سالم، ۱۰۰ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (افراد دچار بیماری‌های قلبی تنفسی، کودکان و افراد میانسال و زنان باردار و غیره) و ۱۵۰ تا ۲۰۰ نشانه وضعیت ناسالم برای عموم مردم است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 748342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =