ایسنا نوشت: پلیس استرالیا امروز چهارشنبه اعلام کرد، یک مرد فرانسوی یک زن انگلیسی را به ضرب چاقو در خوابگاهی در شمال‌شرق استرالیا کشت و دو تن دیگر را زخمی کرد.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، استیو گولشوسکی، معاون کمیسیر پلیس کوئینزلند گفت، این مظنون 29 ساله هیچگونه ارتباط آشکاری با گروه داعش ندارد و ظاهرا به تنهایی وارد عمل شده است. پلیس در حال بررسی این مساله است که آیا این مرد با انگیزه‌ افراطگرایی و یا تحریک افرادی اقدام به حمله کرده است یا خیر.

این مقام افزود: تحقیقات در دست انجام است و ما تا رسیدن به نتیجه هیچگونه انگیزه‌ای را رد نمی‌کنیم. همچنین احتمال بیماری روانی و یا سوءمصرف مواد مخدر را هم بررسی می‌کنیم.

این حمله سه‌شنبه شب در خوابگاهی در شهر هوم‌هیل در ایالت کوئینزلند استرالیا انجام شد. یک زن انگلیسی 21 ساله کشته شده در صحنه کشف شد و یک مرد انگلیسی 30 ساله هم که شرایط جسمانی وخیمی دارد بستری شده است. یکی از افراد محلی هم به صورت سرپایی مداوا شد.

فرد مهاجم که ملیت فرانسوی دارد و برای گردش وارد استرالیا شده بود، در زمان حمله و هم در بازداشت فریاد "الله اکبر" سر می‌داد. به گفته پلیس، فرد مهاجم هنوز متهم نشده است و پلیس این حمله را به عنوان قتل و نه حمله مرتبط با تروریسم بررسی می‌کند.

52310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 571197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =