استاندار البرز شامگاه یکشنبه با اعلام سفر رئیس جمهوری و کاروان تدبیر و امید به استان البرز در روز چهارشنبه 26 آبان ماه، برنامه های رئیس جمهوری در این سفر را اعلام کرد.

ایرنا نوشت، سید حمید طهایی در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، تیم های متعددی از وزارت کشور برای بررسی ظرفیت ها، مشکلات، موانع و ضعف های استان قبل از سفر هیات دولت به استان ها سفر می کنند.
طهایی گفت: در استان نیز با توجه به اشرافی که به موضوعات در ابعاد مختلف وجود دارد، در جلساتی نسبت به بیان آنها در حضور رئیس جهموری و وزیران اقدام شده و اطلاعات کافی از البرز ارائه شده است.
وی افزود: بخشی از نیازها در حوزه تولید و مباحث اقتصادی بوده و در بخش عمرانی و زیر ساخت های لازم برای استان نیز برای مسئولین سازمان ها و نهادهای ملی موضوعات تبیین و تشریح شده است.
استاندار البرز خاطرنشان کرد: مطالبات و نیازها به طور کامل مطرح شده و رئیس جمهوری نیز از آنها مطلع است، بنابراین تصمیم گیری نهایی با حضور در استان البرز اعلام می شود.
وی گفت: با توجه به حساسیت دولت مبنی بر قطعیت اجرایی شدن پروژه های مصوب در سفر، تمهیدات ویژه ای در نظر گرفته شده چراکه مدت زمان اتمام عملیات اجرایی پروژه تا سه سال و در حدود اختصاص بودجه در نظر گرفته شده است.
طهایی افزود: عمل به وعده ها یکی از اهداف اصلی سفرهای رئیس جمهوری است، بنابراین برای تحقق آنها در چارچوب اعتبارات و زمان مقرر توجه لازم صورت می گیرد.
وی ادامه داد: از تمامی وزیران با توجه به نیاز استان در سفر هیات دولت به البرز دعوت شده که پیش بینی می شود بیشتر آنها حضور پیدا کنند.
استاندار البرز با اشاره به اینکه مدت سفر یک روز است، گفت: ساعت 8:30 چهارشنبه 26 آبان ماه درهای استادیوم ورزشی مخابرات واقع در میدان سپاه به روی مردم باز شده و رئیس جمهوری به صورت مستقیم سفر خود را از دیدار چهره به چهره با مردم آغاز می کند.
طهایی افزود: پس از دیدار با مردم نشستی با نخبگان، علما، فرهنگیان و اقشار مختلف مرتبط با این حوزه ها صورت گرفته و تعدادی از افراد به نمایندگی از دیگران موضوعات خود را مطرح می کنند.
وی عنوان کرد: جلسه با فعالان اقتصادی و صاحبان کسب و کار نیز در حوزه توسعه اقتصادی استان در برنامه های سفر گنجانده شده است که در این نشست نیز 5 نفر به نیابت از بقیه مسائل و موضوعات این حوزه را مطرح می کنند.
استاندار البرز گفت: پروژه ها از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح می شوند، ولی وزیر مربوطه و یا معاونین رئیس جمهوری در محل حضور خواهند داشت.
وی افزود: هر کدام از وزیران و معاونین به یکی از شهرستان ها رفته و در شورای اداری شرکت می کنند.
طهائی گفت: شورای اداری استان البرز نیز با حضور رئیس جمهوری برگزار شده و پس از آن نیز نشست خبری با خبرنگاران برای تبیین اقدامات صورت گرفته در سفر انجام می شود.
وی افزود: در گذشته مطالبات مردمی از طریق نامه به رئیس جمهوری انتقال داده می شد، ولی در این سفر با راه اندازی سامانه ای برای پاسخگویی به مسائل و مشکلات مردمی با شماره 111 این اقدام به صورت تلفنی صورت می گیرد و هزار و 400 نفر به صورت مستقیم پاسخگوی مردم هستند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 600561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =